adexo3
۶۳۹۵۰۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

دوئل گل‌نخورها؛ آمار مراکش بهتر از تیم کی‌روش

آسانترین تیم ایران در گروه مرگ باید تیمی باشد که از سید چهار آمده. تیمی که شاید قبل از قرعه‌کشی تصور بر این بود که سه امتیاز این بازی را که بدست خواهیم آورد.

وبسایت نود: آسانترین تیم ایران در گروه مرگ باید تیمی باشد که از سید چهار آمده. تیمی که شاید قبل از قرعه‌کشی تصور بر این بود که سه امتیاز این بازی را که بدست خواهیم آورد. تصوری که بعد از قرعه‌کشی با کمی شک و تردید همراه شده است. مراکش تیمی نیست که بشود به صورت قطعی از شکست آن صحبت کرد.

مراکش با شرایطی مشابه تیم ملی ایران به جام‌جهانی راه پیدا کرده است. تیمی که با اتکا به اقتدار دفاعی و کلین‌شیت توانست نام خودش را در میان ۳۲ تیم حاضر در روسیه ثبت کند. این تیم حتی از تیم ملی ایران هم بهتر عمل کرد و بدون گل خورده و با ۱۲ امتیاز از شش بازی به جام جهانی صعود کرد. در کل تیم‌های آفریقایی در این دوره در فاز دفاعی شرایط بسیار خوبی داشتند و آمارهای فوق‌العاده‌ای از خود به جای گذاشتند و مراکش در این میان یکی از بهترین‌ها بود.

بن عطیه و اشرف حکیمی مدافعان مراکش هستند که به ترتیب در یوونتوس و رئال مادرید بازی می‌کنند. البته اشرف حکیمی مدافع فیکس رئال نیست اما در فصل جدید زیدان او را در چند بازی در ترکیب اصلی قرار داده است. با این حال مراکش با این مدافعان لژیونرش توانسته عدد صفر را مقابل گل‌های خورده این تیم ثبت کند.

حالا دو تیم دفاعی با استراتژی‌های تقریبا یکسان در اولین بازی خود در جام‌جهانی باید در ۲۵ خردادماه به مصاف همدیگر بروند و احتمالا یکی از دفاعی‌ترین بازی‌های گروه را برگزار کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایران ازگروه بالانمیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج