adexo3
۶۳۹۵۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش معاون نخست‌وزیر به قرعه روس‌ها

ویتالی موتکو، معاون نخست‌وزیر روسیه به گروه‌بندی تیم ملی کشورش در جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روزنامه ریانووستی روسیه، ویتالی موتکو پس از پایان مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ در جمع خبرنگاران گفت: گروه روسیه برابر است و تمام تیم‌ها از شانس صعود برخوردار هستند. اروگوئه تیم جدی و سطح بالایی است. مصر هم تیم بسیار قدرتمندی است که صلاح را در اختیار دارند. از عربستان چیز زیادی نمی‌دانیم اما باید خودمان را مهیا کنیم.

معاون نخست‌وزیر روسیه و رئیس کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه ادامه داد: ما تیم خوبی را در اختیار داریم اما باید مصمم باشیم و همه چیز در جام جهانی 2018 به خودمان بستگی دارد.

موتکو در خاتمه اظهار داشت: تمام شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ فرصت تماشای بهترین بازیکنان جهان را دارند. ما اجازه دادیم تا اهالی رسانه به صورت رایگان میان شهرهای میزبان انتقال پیدا کنند. حداکثر شرایط مطلوب را برای رسانه‌ها همانند جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ روسیه ایجاد می‌کنیم.

همچنین الکساندر سوروخین، مدیر اجرایی کمیته روسی سازماندهی جام جهانی 2018 گفت: گروه‌بندی جام جهانی 2018 روسیه هیچ‌گونه لبه خشنی ندارد و برابر هستند. انتظار می‌رفت که گروه‌های خوبی باشند و قدرت‌ها در شهرهای میزبان به خوبی تقسیم شوند.

جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه سال ۱۳۹۷ در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر روسیه برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و مراکش قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج