اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۳۹۷۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برانکو: برد دلچسبی مقابل ذوب آهن کسب کردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید از عملکرد خوب بازیکنانش بیشتر از شکسته شدن طلسم نبردن مقابل ذوب آهن خوشحال است.

ایسنا: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید از عملکرد خوب بازیکنانش بیشتر از شکسته شدن طلسم نبردن مقابل ذوب آهن خوشحال است.
برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین امروز (شنبه) سرخ‌پوشان درباره پیروزی مقابل ذوب آهن و شکست طلسم نبردن‌های پرسپولیس مقابل این تیم اصفهانی اظهار کرد: برای این برد خیلی خوشحال هستم. یک بار دیگر به خاطر نمایش عالی که بازیکنانم در این بازی داشتند به آنها تبریک می‌گویم واقعا یک بازی باکیفیت را در حد لیگ قهرمانان آسیا بازی کردند. آن‌ها مسئولیت‌پذیرانه با نظم تاکتیکی و منسجم بازی کردند و به همین خاطر از آن‌ها راضی هستم. این من را بیشتر از شکستن طلسم نبردن خوشحال می‌کند. از هواداران‌مان هم تشکر می‌کنم.

او افزود: ما موقعیت‌های گل بیشتری هم داشتیم و به طور خاص یک تیم خوب بودیم. ما مقابل تیم خوبی بازی کردیم که شاید الان با نتایج خوبی روبه‌رو نیست اما در آینده می‌تواند نتایج خوبی کسب کند. می‌دانستیم بازی سختی داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره صحبت‌های قلعه‌نویی مبنی بر این که این تیم موقعیت‌های زیادی نداشت و تنها چهار توپی که توانست به روی دروازه ذوب آهن بیاورد را تبدیل به گل کند گفت: این صحبت‌ها طبیعی است. هر کسی به روش خودش نگاه می‌کند اما یک چیز را یادآوری می‌کنم. اولین شانس گل منشا دقیقه پنج بود. یک شانس دیگر هم مسلمان در موقعیت تک به تک داشت و پس از آن دوباره منشا صاحب موقعیت شد. موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که شاید کمتر خطرناک بود. خود حریف می‌دانست که ما ضربه‌های ایستگاهی زیادی تمرین می‌کنیم و روی همین کار هم به گل رسیدیم. این برد ما اتفاقی نبود و شانس‌های گل ۱۰۰ درصد زیادی داشتیم. دوست دارم یکی بگوید ذوب آهن چقدر شانس گل‌زنی داشت. امروز هم که هنوز مشخص نشده پنالتی که علیه ما گرفته شد درست بود یا نه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج