adexo3
۶۴۱۵۰۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

۳ سال از آخرین پیروزی سپاهان بر استقلال می‌گذرد

تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در حالی در آخرین هفته از نیم فصل نخست به مصاف هم می‌روند که هیچ یک از دو تیم نتایج قابل توجهی در این فصل نگرفته‌اند.

خبرگزاری مهر: یکی از بازی‌های حساس هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر دیدار بین دو تیم استقلال و سپاهان است. تیم هایی که با ۱۷ و ۱۵ امتیاز در رده‌های هشتم و دوازدهم جدول قرار دارند. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که نتایجشان در نیم فصل اول رضایتبخش نبوده و مربیان این دو تیم برای جبران مافات به اتفاقات نیم فصل دوم دل بسته‌اند.

استقلال و سپاهان در تاریخ حیات خود در مجموع دیدارهای رسمی و غیر رسمی ۶۹ بار به مصاف هم رفته‌اند و نتایج مختلفی در این بازی‌ها به دست آمده است.

سهم تیم سپاهان در تعداد برد اندکی بیش از استقلال است. سهم تیم اصفهانی از این تعداد بازی ۲۶ پیروزی و سهم آبی پوشان ۲۴ پیروزی است اما در تعداد گل‌های زده، آبی‌ها ۹۱ به ۸۷ از حریف پیش هستند.

نکته قابل توجه در تاریخچه دیدارهای دو تیم در این است که از آخرین پیروزی تیم سپاهان بر استقلال بیش از ۳ سال می‌گذرد و سپاهانی از سال ۹۳ به این طرف نتوانسته‌اند بر استقلال غلبه کنند.

آخرین بار در تاریخ ۹۳/۵/۲۳ سپاهان موفق شد استقلال را شکست دهد. در آن دیدار سپاهانی ها با سه گلی که توسط حاج صفی (از روی نقطه پنالتی)، مهدی شریفی و کارلوس آلبرتو پریرا به ثمر رساندند در برابر تک گلی که میلاد فخرالدینی برای آبی پوشان زد به برتری ۳ بر یک رسیدند. از آن تاریخ تاکنون دو تیم ۵ بار با هم دیدار داشتند که سهم استقلال از این ۵ بازی ۳ پیروزی بود و دو بار هم دو تیم با نتجیه مساوی برابر هم متوقف شدند. در این ۵ بازی آبی پوشان ۸ بار گل زده‌اند و دروازه آنها ۳ بار گشوده شده است.

هفتادمین تقابل دو تیم در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ چهارشنبه ۱۵ آذر به میزبانی آبی پوشان تهرانی در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج