adexo3
۶۴۱۷۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دایی: ترابی افت نکرده است

سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه تیمش مقابل پیکان بر بازی حاکم بوده است، گفت: اگر داوری‌ها مهربانتر بود، الان شرایط بهتری داشتیم.

خبرگزاری مهر: علی دایی بعد از پیروزی سایپا مقابل پیکان در نشست خبری گفت: بازی جان داری بود. هر دو تیم از دقیقه یک فوتبال بازی کردند. به نظرم تیم پیکان به جز یک یا دو موقعیت آنهم شوت زدن از زاویه بسته، کار خاصی نکرد.

وی افزود: اکثر زمان بازی حاکم میدان بودیم. اولین بازی بود که زیاد شوت زدیم و حملاتمان هم زیاد بود. ما نیم فصل سختی را داشتیم. بازیکنان جوانی داریم و به نوعی جوانترین تیم لیگ هستیم.

سرمربی سایپا تاکید کرد: سعی داریم آخر فصل نتیجه خوبی بگیریم. تیم ما تا الان بد کار نکرده است. فراز و نشیب زیاد داشته ایم و باید این فراز و نشیب را در نیم فصل دوم کم کنیم. سعی می کنیم با یارگیری خوب، نقاط ضعفمان را پوشش بدهیم.

دایی درباره اینکه کارلوس کی‌روش خواستار حضور بازیکنان تیم ملی بعد از هر بازی در اردوی تیم ملی شده، گفت: دقیقا نمی دانم چه صحبتی شده است. باید دقیقا بدانم ایشان چه صحبتی کرده است و بعد جواب شما را بدهم.

سرمربی سایپا تصریح کرد: در طول فصل مصدومان زیادی داشتیم. در این بازی علی شجاعی و دانشگر محروم و عباس زاده و ایوب کلانتری مصدوم بودند. شما نگاه کنید چه بازیکنانی از اول در زمین بودند. ما با دست بسته، بد کار نکرده ایم ولی اگر داوری ها مهربانتر بود، شرایطمان بهتر بود و حداقل باید ۲۹ امتیازی بودیم.

دایی در پایان درباره اینکه به نظر می رسد مهدی ترابی نسبت به فصل قبل افت کرده است، گفت: به نظرم مهدی در تیم ما آنچه می خواهیم پیاده می کند. مهدی در کار گروهی خیلی به ما کمک می کند. چیزهایی که من از او خواسته ام به نحو احسن انجام می دهد. ترابی از نظر من افت نکرده است هرچند می تواند بهتر از این هم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج