۶۴۲۱۹۸
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

شوالیه‌های مرگ در گروه استقلال!

تیم‌های ایرانی این روزها در قرعه‌کشی روی دور شانس نیستند و یکی پس از دیگری سراغ گروه مرگ می‌روند. بعد از تیم ملی ایران این‌بار نوبت شفر و استقلال بود که در گروه مرگ آسیا قرار بگیرند و با تیم‌های بسیار سختی هم‌گروه شوند.

وبسایت نود: تیم‌های ایرانی این روزها در قرعه‌کشی روی دور شانس نیستند و یکی پس از دیگری سراغ گروه مرگ می‌روند. بعد از تیم ملی ایران این‌بار نوبت شفر و استقلال بود که در گروه مرگ آسیا قرار بگیرند و با تیم‌های بسیار سختی هم‌گروه شوند.

به گزارش وب‌سایت نود، نام تیم‌های‌ هم‌گروه استقلال نشان‌دهنده این است که آبی‌پوشان ایران چه کار سختی خواهند داشت، تیم‌هایی که همه در لیگ‌های داخلی خود و آسیا از قدرتمندترین‌ها هستند. علاوه بر آن، آمار بازیکنان این تیم‌ها هم خطرناک‌بودن گروه مرگ را بیشتر و بهتر نشان می‌دهد. این گروه دورهمی جمعی از بهترین گلزنان و پاسورهای لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته است.

از میان چهار گلزن برتر غرب آسیا در لیگ قهرمانان، سه گلزن در این گروه حضور دارند. عمر خربیبین با ۱۰ گل زده، عمر عبدالرحمن و کارلوس ادواردو با ۷ گل هم گروهی استقلال هستند. مهدی طارمی تنها گلزن برتر غرب آسیا بود که در این گروه حضور ندارد. البته عبدالرحمن و العین هنوز حضورشان در گروه استقلال قطعی نشده اما این تیم به احتمال زیاد برنده بازی پلی‌آف مقابل الملکی بحرین خواهد شد و به جمع گروه استقلال اضافه می‌شود.

از میان پاسورها هم ۵ پاسور برتر غرب آسیا از میان ۶ بازیکن، در تیم‌های حریف استقلال یعنی الهلال، الریان و العین هستند. عبدالرحمن با ۶ پاس گل، سالم الدوساری با ۵ پاس، رودریگو تاباتا و محمد البریک و نیکولاس ملیسی با ۴ پاس گل هم در این گروه قرار دارند و فقط علیپور از میان این جمع غایب گروه استقلال است. یعنی تمام بهترین گلزنان و پاسورهای غرب آسیا به غیر از بازیکنان پرسپولیس، در گروه استقلال قرار گرفته‌اند که کار بسیار سخت این تیم در مسابقات امسال را نشان می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 《واقع‌گو》

      یعنی میگین که استقلال گل بارون میشه

    • ebi

      اینقدر پرسپولیس پرسپولیس نکن. طارمی فقط به لطف عابدینی و تاج که پخ بهش می کردن پنالتی براش می گرفتن طارمی شد.پرسپولیس به لطف افراد بالانشین دولتی که به تلافی تاج سابق هواشو دارن تو ایران نتیجه می گیره. پرسپولیس تو آسیا تیم نیست یه جرقه گاه به گاه بیشتر نیست. العین و الهلال خودشون می‌دونن استقلال چه تیمیه.تاج کبیر آسیا

      پاسخ ها

      • دانیال

        با خودت چند چندی چی زدی عمو عروس اسیا متخصص اسیا

    • بدون نام

      آره بازی با العین تاج کبیر آسیا را دیدیم.

    • بدون نام

      استقلال با قدرت از گروهش صعود میکنه به کوری چشم بعضیا

    • رع

      منتظر العیییین باشین. پدرتون عمر خربین ههههخخخخ

    • ELHHAM

      ببینیدلنگیا!
      گذشته، گذشته دیگه اس اس محبومون قدرتشوداره که یه تیم آسیایی روببره.
      مطمئن باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج