اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۴۳۴۹۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عابدزاده: کی‌روش نکته‌های ریز گلری را به ما گفت

امیدوار به حضور در جام‌جهانی است. می‌خواهد جا پای پدر بگذارد، بخصوص که مدتی است از سایه او خارج شده و برای خود نامی دست و پا کرده.

ایران ورزشی: امیدوار به حضور در جام‌جهانی است. می‌خواهد جا پای پدر بگذارد، بخصوص که مدتی است از سایه او خارج شده و برای خود نامی دست و پا کرده. به تیم ملی رسیده و مورد توجه کارلوس کی‌روش نیز قرار گرفته. تمام اینها باعث شده تا از امیر عابدزاده، بیشتر از قبل بشنویم. درباره بازی‌های درخشانش در جام حذفی پرتغال و ترکیب اصلی ماریتیمو تا امیدواری بسیار او برای حضور در فهرست ۲۳ نفره و نهایی تیم ملی ایران در جام جهانی. او درباره تیم ملی صحبت می‌کند و درس‌هایی که از کی‌روش یاد گرفته است.

بعد از بازی‌های کم نقصی که برای ماریتیمو انجام داد، مورد توجه کارلوس کی‌روش قرار گرفت و به تیم ملی ایران دعوت شد، البته برای نخستین بار و برای حضور در اردوی هلند و اتریش. سعی کرد کنار علیرضا بیرانوند و رشید مظاهری قابلیت‌های خود را نشان بدهد و بتواند نظر مساعد کی‌روش را جلب کند. به نظر توانسته کی‌روش را راضی کند.

البته در دو بازی مقابل پاناما و ونزوئلا به تمام بازیکنان تیم ملی فرصت عرض اندام رسید جز او. امیر عابدزاده اما ناراحت نیست: «چرا باید ناراحت باشم؟ مگر همه بازیکنان تیم ملی در نخستین حضورشان توانستند بازی کنند؟ من هم از این قاعده مستثنی نیستم. در تمرین سعی کردم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم و امیدوارم که نظر کی‌روش را جلب کرده باشم.»

امیر عابدزاده از حضور در اردوی تیم ملی درس‌های بسیاری آموخته: «در تیم ملی نکاتی یاد گرفتم که شاید تا قبل از اردو نمی‌دانستم. کی‌روش خودش دروازه‌بان بوده و در این پست بازی کرده.

او وظیفه کار با دروازه‌بان‌های تیم ملی را فقط به مربی دروازه‌بان‌ها محول نکرده و خودش هم ما را زیر نظر داشت. به‌عنوان نمونه کی‌روش نکاتی درباره جاگیری به ما گفت که واقعا کمک‌مان خواهد کرد. او نشان داد برای بازیکنان تمام پست‌ها برنامه ویژه‌ای دارد و می‌کوشد تیم ملی را به بهترین شکل آماده کند.»

امیر چقدر امیدوار است مانند پدرش حضور در جام جهانی را تجربه کند؟ دروازه‌بان ملی‌پوش ماریتیمو می‌گوید: «تنها کاری که من می‌توانم انجام بدهم تلاش فراوان و کوشش برای جلب اعتماد کی‌روش است. تمام انرژی‌ام را صرف می‌کنم تا به هدفم برسم. بقیه‌اش دست کادر فنی تیم ملی و آقای کی‌روش است. او بهترین تصمیم را درباره بازیکنان تیم ملی می‌گیرد و امیدوارم در نهایت نام من هم جزو فهرست نهایی جام جهانی باشد.»

عابدزاده در ۵ بازی ماریتیمو در جام حذفی به میدان رفته و ۴ بار دروازه‌اش را بسته نگه داشته.

البته ماریتیمو در بازی آخر خود، در ضربات پنالتی شکست خورد و حذف شد. امیر در این باره می‌گوید: «خوشبختانه مربیان از عملکردم در ماریتیمو راضی هستند. من 5 بازی برای تیمم انجام دادم و 4 بار توانستم دروازه را بسته نگه دارم. در بازی آخر هم بازی در 120 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در ضربات پنالتی مغلوب حریف شدیم. البته حق ما در 90 دقیقه برد بود اما از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم و از جام حذفی کنار رفتیم. حالا هم باید تمرکزمان را روی موفقیت در لیگ پرتغال بگذاریم. فعلا از 13 بازی 24 امتیاز گرفته و در رده پنجم جدول قرار داریم. باید بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم و رتبه خودمان را ارتقا بدهیم. این تنها هدف ما است چون در این شرایط است که می‌توانیم مجوز حضور در لیگ‌های اروپایی را به دست بیاوریم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج