اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۴۸۴۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جان تری: حاضر بودم به خاطر مورینیو جان بدهم

کاپیتان پیشین چلسی به تمجید از سرمربی پرتغالی پیشین خود پرداخت و عنوان کرد حاضر است برای این مربی بمیرد.

ایسنا: به نقل از دیلی میل، جان تری که سال‌ها بازوبند کاپیتانی چلسی را بر بازو بسته است به تمجید از ژوزه مورینیو پرداخته است. این مربی پرتغالی در سال ۲۰۰۴ به چلسی پیوست و موفق شد بعد از ۵۰ سال این تیم را به قهرمانی در لیگ برتر برساند و سال بعد این قهرمانی را تکرار کرد. این مربی پرتغالی در سال ۲۰۱۳ برای بار دوم هدایت چلسی را بر عهده گرفت و موفق شد این تیم را به قهرمانی در لیگ و جام اتحادیه برساند.

جان تری با تمجید از مورینیو گفت: او بهترین مربی من بوده است و خیلی برای تیم تلاش کرد و هر چه در توان بود نشان داد. او اولین کسی بود که در چلسی انقلابی ایجاد کرد و در تمرینات وقتی ۸ صبح به تمرین می‌رفتیم او را می‌دیدم که زودتر از همه آن‌جا بود و تلاش می‌کرد. حتی روزهای بارانی که رفتن به تمرین خیلی سخت بود باز هم او را می دیدیم که جلسات تمرینی را برنامه‌ریزی کرده است. او از نظر ذهنی و فیزیکی تیم را بالا برد و باعث پیشرفت بازیکنان تیم شده بود. در دوره دوم هم که در چلسی بود، همین طور بود و او توانست دوباره همین شرایط را در تیم ایجاد کند.

او در ادامه گفت: شخصیت مورینیو به گونه‌ای است که وقتی صحبت می‌کند هیچ کس حرف نمی‌زد و با توپ بازی نمی‌کند و سعی می‌کند با تمام توان گوش بدهد. من حاضر بودم برای مورینیو جام بدهم و زمین فوتبال را با تابوت عوض کنم و فکر کنم همه بازیکنان چلسی همین حس را به او داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج