adexo3
۶۴۹۱۲۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

گرشاسبی: نمی‌گذاریم امتیازی از پرسپولیس کسر شود

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید: اجازه نمی‌دهد هیچ مشکلی از جمله کسر ۶ امتیاز به خاطر مطالبات «گابریل»، این باشگاه را تهدید کند.

خبرگزاری مهر: حمیدرضا گرشاسبی بعد از جلسه مجمع فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات آنها پاسخ داد.

گرشاسبی درباره صحبت‌های مسئولان کمیته تعیین وضعیت مبنی بر احتمال کسر ۶ امتیاز از پرسپولیس و سقوط به لیگ دسته اول در صورت عدم پرداخت مطالبات گابریل گفت: یکی از برنامه‌های ما، ساماندهی و پرداخت مطالبات به داخلی‌ها و خارجی‌ها است. ما به همه مسائل واقف هستیم و نمی‌گذاریم هیچ مشکلی برای پرسپولیس ایجاد شود. خیال همه راحت باشد. ‌ به موقع این کارها را انجام می‌دهیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار مهر مبنی بر تزریق پول اسپانسر به باشگاه و حل مشکل تمدید قرارداد برانکو گفت: بحث برانکو، بحث پول نبود. او بر سر دستیارانش صحبت‌هایی داشت و همچنین آنالیزی داشت برای دریافتی‌های گذشته. بحث اسپانسر هم حل شده است و مشکلی در این زمینه نداریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص ابهام در سند ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس افزود: فدراسیون فوتبال در زمان ریاست محمد دادکان، دو ساختمان برای استقلال و پرسپولیس خریداری کرد ولی هنوز سند آن را نزده است. بعید می‌دانم فدراسیون فوتبال هم بخواهد اسباب و اثاثیه ما را داخل خیابان بریزد.

گرشاسبی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر صحبت‌های جنجالی علی‌اکبر طاهری و حسین هدایتی در برنامه نود گفت: برنامه نود می‌توانست پیش از آن، ابهاماتی را از ما سؤال کند. همه چیز در باشگاه پرسپولیس شفاف است و اعداد و ارقام و حساب‌ها مشخص می‌باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بيخودوعده نده هنوزتوايگ اسيا دنبال عربستان ميدويد ومشکل بازيهاي خانگي بااين تيم رونتونستيدحل کنيد ضعيف ترازفدراسيون فوتبال ايران وجودندارد بدليل وجودمديران بي لياقتي که سوادحقوق بين الملل ندارند محکوم ميشيدودودش توچشم هوادارميره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج