adexo3
۶۴۹۸۲۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

جهانیان: خیلی‌ها دوست دارند در نفت بازی کنند

مالک نفتی ها در رابطه با آخرین وضعیت این تیم به صحبت پرداخت و اعتقاد دارد اگر قرارداد کادر جدید مربیان این تیم به ثبت می رسید باید تعجب می کرد.

ورزش سه: حمیدرضا جهانیان مالک باشگاه نفت تهران، دقایقی پیش از آغاز دیدار این تیم برابر سپیدرود رشت به صحبت پرداخت. او درباره تغییرات در تیم نفت تهران و حضور سرمربی جدید در این تیم گفت: کادر فنی قبلی ما به دلیل ناملایماتی هایی که با باشگاه شد ناراحت شدند و پس از مذاکراتی که با آقای درخشان داشتیم ایشان گفتند می خواهند از خدمت تیم مرخص شوند و ما نیز پس از مذاکره با ایشان به توافق رسیدیم. از آنجایی که به مربیان جوان اعتقاد داریم پس از مذاکراتی که با نفرات مختلف داشتیم تصمیم گرفتیم آقای حجازی بیایند.

او ادامه داد: با توجه به سوابق خوب و اینکه مورد حمایت مردم هستند ایشان را به مجموعه اضافه کردیم. ایشان نیز با کادر فنی قوی آمدند اما از همان ابتدا با ناملایماتی روبرو شدند. آقای گل محمدی مثل همیشه به باشگاه ما لطف داشتند و اجازه داده نشد تا قراردادهای ایشان ثبت شود. اگر این عزیزان حرفه ای پیش می رفتند باید تعجب می کردیم. علیرغم مشکلات فعلا داریم با قدرت پیش می رویم.

مالک نفتی ها درباره اظهارات سرمربی قبلی این تیم در رابطه با عدم جذب بازیکنان مورد نیاز گفت: ایشان درست گفتند. ما تا الان با چند بازیکن صحبت کردیم و قرارداد بستیم اما نتوانستیم ثبت کنیم و وقتی نمی توانیم ثبت کنیم لزومی ندارد نام آنها را رسانه ای کنیم. بازیکنان دوست دارند در تیم نفت بازی کنند.

او درباره تجربه کم آتیلا حجازی در عالم مربیگری گفت: ایشان هم در استقلال، هم در گسترش و هم در کرمان سابقه مربیگری دارند. هیچکدام از مربیان ما به عنوان سرمربی آغاز نکردند و به همین دلیل مدیری اعتماد می کند تا سرمربیگری آنها نیز آغاز می شود و آقای حجازی هم از سرمایه های ما هستند و از همین جا کارشان را آغاز می کنند.

جهانیان درباره حرف و حدیث هایی که مبنی بر عدم صلاحیت وی عنوان می شود گفت: بنا به گفته آقایان در وزارت نفت بیش از ۱۰ استعلام انجام شد تا صلاحیت ما تایید شود. فرم های بسیاری در اختیار ما گذاشته شد و ما نیز آنها پر کردیم و با تحقیقات بسیار صلاحیت ما تایید شد.

وی درباره موضوعاتی که مبنی بر بدهی بانکی او عنوان می شود گفت: نه من و نه شرکت های تحت اختیار بنده تا کنون هیچ تسهیلاتی از هیچ کدام از بانک ها دریافت نکرده اند. این افتخار ماست که تاکنون از بانکی تسهیلات نگرفتیم و همیشه ارز آوری کردیم.

جهانیان در پایان گفت: هیچ منع غیرقانونی نمی تواند مانع کارکردن قانونی ما باشد. تا آخر می جنگیم و در برابر ناملایمات کم نمی آوریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sherwin

      نگویید جهانیان بگویید آقای دروغگو .. ... خدایا چقدر این آدم حقه بازه .. تحت هر شرایطی نمی خواد دست از این فوتبال برداره .. چقدر منفوره ..

    • بدون نام

      خخخخخخ
      عجب جوکی گفتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج