۶۵۰۷۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برداشتی جدید از پیروزی در ال کلاسیکو

روزنامه ورزشی معتبر اسپانیا نوشت یکی از عوامل موفقیت بارسلونا در دربی با رئال و بازی‌های فصل جاری، اطمینان بخشی به آندرس اینستا و استفاده از وی به عنوان بازیکنی پرمسئولیت در زمین بوده است.

خبرگزاری فارس: روزنامه آس نگاهی به مصاف روز گذشته رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو و ال‌کلاسیکویی که با برتری ۳ بر صفر کاتالان‌ها به اتمام رسید، انداخته است.

سانتی خمینس، گزارشگر این نشریه تلاش کرد از منظری تازه به دربی ۲۷۰ بنگرد.

وی عنوان کرد راز موفقیت بارسلونا در این دوئل، همانند مسابقات فصل جاری، در سپردن مسئولیت به آندرس اینیستا، هافبک با تجربه بارسا بوده است.

وی در یادداشتی نوشت:مسلم است که اینیستا، بازیکنی همیشه حاضر در مسابقات نیست.او پا به سن گذاشته و نمی‌تواند در همه مسابقات به طور کامل به میدان رود. اما هرگاه که به میدان رفته، کاملا مفید بوده است.تاثیرگذاری بر بازی روز گذشته با رئال و مسابقات فصل جاری، ناشی از حس اعتمادی است که ارنستو والورده به او بخشیده است.

خمینس افزود:زمانی که والورده مربی کاتالان‌ها شد، اینیستا در حالتی بسر می‌برد که از آینده خبر نداشت.بعد از اتمام دوران لوئیس انریکه، در حالتی مبهم نسبت به آینده‌ خویش قرارگرفته بود. حتی زمزمه انتقالش به تیم‌های دیگر نیز شنیده می‌شد.حس می‌کرد که اهمیتش را در بارسا از دست داده و نمی‌تواند همچون گذشته، برای آبی و اناری پرتوان باشد اما والورده آمد و با او حرف زد.به آندرس اطمینان خاطر داد و نتیجه‌اش را هم دید.مسلما به خاطر افزایش سن، اینیستا بازیکنی نیست که بتواند در تمام زمان مسابقات به میدان رود اما هر گاه که به میدان رفته، کاملا در خدمت تیم بوده است.همانگونه که در ال‌کلاسیکو با رئال و بازی‌های انجام داده فصل جاری بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج