۶۵۱۳۲۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کولی‌بالی از راه نرسیده هم فیکس شد هم اخراج!

عبدالله ویسی در حالی روز گذشته از موسی کولی‌بالی در ترکیب ثابت استقلال خوزستان استفاده کرد که این بازیکن مدتها از تمرینات این تیم دور بود.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال خوزستان که هفته گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی موفق شده بود بر تراکتورسازی غلبه کرده و با حذف این تیم به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یابد، با فاصله‌ای اندک از آن مسابقه برای دومین بار به دیدار تراکتورسازی رفت که البته این دیدار در تبریز و در مسابقات لیگ برتر انجام می‌شد.

عبدالله ویسی در حالی موسی کولی بالی مدافع اهل کشور مالی را در ترکیب ثابت تیمش قرار داد که این بازیکن چند روزی را به دلیل شاکی بودن از شرایط مالی باشگاه به حالت قهر خارج از ایران به سر می برد و از حضور در تمرینات تیم استقلال خوزستان امتناع می‌ورزید.

کولی‌بالی در دیدار حذفی دو تیم حضور نداشت اما در دیدار گذشته در چارچوب هفته شانزدهم لیگ به ترکیب اصلی راه یافت و دست بر قضا در همان نیمه نخست از بازی اخراج شد تا شاگردان ویسی یک نیمه ۱۰ نفره به کارشان ادامه دهند.

ویسی در حالی تصمیم به استفاده از کولی بالی در ترکیب ثابت تیمش گرفت که این بازیکن تنها چند ساعت قبل از بازی از استانبول خود را به تبریز رسانده بود و گذشته از دوری از تمرینات گروهی، حتی از استراحت کافی قبل از بازی هم بهره مند نبود و با تصمیم عجیب ویسی وارد ترکیب اولیه این تیم شد.

استقلال خوزستان در این دیدار که در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر برگزار می‌شد در خانه تراکتورسازی مقابل شاگردان یحیی گل محمدی تن به شکست ۳ بر صفر داد تا با ۱۴ امتیاز همچنان در رده چهاردهم جدول حضور داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج