۶۵۲۱۷۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فاز دوم جهش در استقلال

سرمربی آلمانی استقلال با حضور در این تیم تغییرات مثبتی را ایجاد کرده است.

ورزش سه: استقلال در ۱۰ بازی که شفر هدایت آن را در لیگ و جام حذفی برعهده گرفته است نتایج نسبتا خوبی گرفته و با ۷ برد، ۲ تساوی و یک شکست چهره یک تیم مدعی را به خود گرفته است.

اوج نتایج خوب استقلال در 3 بازی گذشته بوده است، جایی که آبی ها برابر ایران جوان در جام حذفی و سپاهان و صنعت نفت در لیگ برتر موفق شده اند 10 گل بزنند و این تیم نه تنها مدت ها است که گل دریافت نکرده است، بلکه در گلزنی هم کم کم شرایط خوبی را پیدا کرده است تا جایی که حالا کارشناسان هم استقلال وینفرد شفر را تحسین می کنند.

نکته مهم این است که شفر اعتقاد دارد پتانسیل تیمش بسیار بالا است و هنوز می تواند پیشرفت بسیار بیشتری کند و ساده تر از این حریفانش را شکست بدهد.

اما شفر در این روزها حسابی از شرایطی که باشگاه استقلال برایش به وجود آورده راضی است و اعتقاد دارد حالا که تیمش صاحب یک زمین تمرین ثابت شده است، کارهای بزرگ او تازه شروع می شود.

استقلال در اوایل حضور شفر هر روز مجبور بود در یک زمین تمرین کند، چراکه در آن زمان زمین شماره ۲ آزادی در بعضی از روزها در اختیار تیم های دیگر بود و امکانش فراهم نبود که آبی ها هر روز در آن تمرین کنند.

اما حالا حدود دو هفته است که تمرینات استقلال در زمین صنایع دفاع انجام می شود و شفر این فرصت را دارد که حدود 4 یا 5 ساعت در شبانه روز با بازیکنان تیمش وقت سپری کند.

شفر اعتقاد دارد با امکاناتی که باشگاه در اختیار او قرار داده است، او حالا با آرامش بهتری می تواند کارش را پیش ببرد و پیشرفت تیمش هر روز بهتر از روز قبل می شود و هواداران در هفته های آینده می توانند تیمی به مراتب قدرتمندتر از حالا را تماشا کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مونتلا

      خخخخ کیسه داره پیشرفت میکنه میشه گونی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج