۶۵۲۱۹۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شفر: با فوتبال عشق کنید

روزهای موفق و آرام استقلال در اولین روزهای زمستان فرا رسیده است.

ورزش سه: استقلال با شفر بعد از روزهای سخت پاییز، روزهای آرامی را در اولین روزهای زمستان پشت سر می گذراند. تیم انتهای جدولی آبی ها در میانه نیم فصل اول که در گلزنی مشکل داشت، بازیکنان مصدوم زیادی داشتند و هواداران را از خود نا امید کرده بود با حضور شفر و کادرفنی جدید تبدیل به تیمی مطمئن برای هواداران شده است که خود را به میانه های بالایی جدول رسانده و مدعی اصلی قهرمانی جام حذفی به شمار می رود.

شرایط خوب در داخل زمین مسابقه و شرایط مناسب مالی باشگاه و انجام تعهدات برای بازیکنان و مربیان باعث شده تا آبی ها امروز نشاط زیادی داشته باشند و همین موضوع جذاب ترین نکته در تمرینات روزهای اخیر استقلال است. سرمربیان استقلال که حالا مشکلات تاکتیکی و گلزنی را پشت سر گذاشتند، در تمرین به دنبال لذت بردن از فوتبال هستند و در جریان تمرین دستورات جالبی برای بازیکنان در نظر می گیرند.

"با فوتبال عشق کنید" یا "از تمرین لذت ببرید" کلید واژه ای است که این روزها کادرفنی استقلال بارها در تمرین آن را تکرار می کنند و از آبی ها می خواهند تا حالا با پشت سر گذاشتن روزهای پرفشار و سخت از حضور در مسابقات و تمرینات لذت ببرند و همین موضوع باعث شده تا آبی ها با نشاط بیشتری برای ادامه مسابقات آماده شوند. روحیه بالای تیمی در جریان مسابقات و تمرینات که با پشتیبانی مناسب مدیرعامل باشگاه همراه شده آبی ها را امیدوار کرده تا بعد از ۵ سال بتوانند به کسب حداقل یک جام امیدوار شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج