۶۵۲۱۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رضاییان: مشکل مالی نداریم

مدیرعامل پارس جنوبی در رابطه با اوضاع مالی این باشگاه می گوید حتی پاداش ها نیز پرداخت شده و این تیم مشکل مالی ندارد.

ورزش سه: شکست شگفتی ساز نیم فصل اول لیگ هفدهم در اولین دیدار دور برگشت مقابل گسترش فولاد در خانه باعث شد تا حرف و حدیث هایی در رابطه با مشکلات مالی این باشگاه آغاز شود. این اتفاق در حالی افتاد که بعد از پایان نیم فصل اول، مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جم در مصاحبه ای اعلام کرد: پاداش هایمان پرداخت نشده و مجموعه ما درگیر مشکلات مالی میباشد.

در همین رابطه رضاییان، مدیرعامل پارس جم اعلام کرد: طبق قرارداد هایی که داشتیم به بازیکنان به صورت مرتب پرداخت داشته ایم. فقط بازیکنان از باشگاه پاداش هایشان را طلب داشتند که ما در این مدت تمامی پاداش های معوقه هم پرداخت کردیم و از این لحاظ مشکلی نداریم.
رضاییان در پاسخ به شایعه جذب میثم آقایی و روح الله سیف اللهی و بازیکنان خروجی گفت: کادر فنی اسم این 2 بازیکن را به باشگاه داده و ما با آنها وارد مذاکره شدیم و اگر به توافق با این دو بازیکن برسیم، به طور حتم جذبشان میکنیم. به طور قطع یک خروجی خواهیم داشت؛ ولی در حال حاضر کادر فنی اسمی به ما اعلام نکرده است.
رضاییان در واکنش به باخت این تیم به گسترش فولاد و افت تیمشان در چند هفته ی اخیر، گفت: دور برگشت بازی ها بسیار سخت است. خوشبختانه ما در نیم فصل اول مسابقات، امتیازات خوبی را جمع کردیم که کمک زیادی به ما خواهد کرد. در بازی مقابل گسترش فولاد هم بازی بسیار خوبی ارائه کردیم؛ ولی داور بسیار اذیتمان کرد و متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

وی در آخر گفت: در نیم فصل دوم اکثرا پیش بینی میکنند، ما دچار افت شویم؛ ولی تیم ما با انجام بازی های خوبش سعی میکند در جمع بالانشینان لیگ برتر، جایگاه خود را حفظ کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج