۶۵۲۲۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پارس جم؛ ۵ بازی، ۳ امتیاز و تنها یک گل زده

پارس جنوبی جم بعد از تجربه اولین باخت فصل در لیگ هفدهم حالا در دوران افول به سر می برد به طوریکه از ۵ بازی اخیر خود یک برد و تنها یک گل زده داشته است.

ورزش سه: پارس جنوبی جم بعد از تجربه اولین باخت فصل در لیگ هفدهم حالا در دوران افول به سر می برد به طوریکه از ۵ بازی اخیر خود یک برد و تنها یک گل زده داشته است.

پارس جنوبی جم که تا هفته یازدهم پدیده بلامنازع لیگ هفدهم به شمار می رفت با کسب نتایج درخشان همه نگاه ها را متوجه خودش کرد، به طوریکه این تیم تا هفته یازدهم باختی را تجربه نکرده بود. در حالیکه آنها تا پایان هفته یازدهم 4 هفته طعم صدرنشینی را چشیده بودند؛ اما افت شاگردان تارتار قابل پیش بینی بود و انتظار می رفت این دوره افول چند هفته ای هم طول بکشد.

پارسی‌ها در هفته دوازدهم علی رغم ارائه یک بازی شایسته بالاخره با یک گل مغلوب فولاد شدند تا آخرین صفر جدول لیگ هفدهم نیز برداشته شود. پس از آن جمی ها باخت در خانه را تجربه کردند و با گل دقیقه ۹۶ شایان مصلح فینال نیم فصل اول را به پرسپولیس واگذار کردند. یک تساوی بدون گل مقابل تیم بحران زده نفت تهران مزید علت شد تا جمی ها همچنان در استرس باقی بمانند. تنها دلخوشی شاگردان تارتار برد پر زحمت و یک بر صفر آن هم با پنالتی در دقیقه ۹۴ مقابل سیاه جامگان بود تا با آرامش نسبی به تعطیلات نیم فصل بروند.

بعد از استراحت دو هفته ای و برگزاری اردوی آماده سازی این تیم، انتظار می رفت شاگردان تارتار به روند خوب خود در نیم فصل اول بازگردند؛ اما آنها در عین ناباوری و در خانه مغلوب گسترش فولاد تبریز شدند. فیروز کریمی که با تیم شایسته خود موفق به شکست شاگردانش یعنی مهاجری و کمالوند در خانه حریفان شده بود، برای ادامه روند موفقیت خود به دامادش هم رحم نکرد و سومین باخت تارتار را رقم زد.

یک برد یک بر صفر آن هم با گل پنالتی در دقیقه ۹۴ و سه باخت و یک تساوی بدون گل و ۴ گل خورده برای تیمی که تا پایان هفته یازدهم در همه دیدارهایش هم گل زده بود و هم امتیاز گرفته بود، نمی تواند آمار جالب توجهی باشد. تارتار برای برون رفت از شرایط فعلی نیاز به یک برد روحیه بخش دارد و البته نباید غافل شد که جمی ها در همین هفته ها بسیاری از بازیکنان تاثیرگذار خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشته اند و به قول معروف جنس شان جور نبوده است.

به هرحال باقی ماندن دورتموندی ها در کورس قهرمانی نیازمند تکرار نتایج خوب 11 هفته ابتدایی لیگ و استمرار در روند موفقیت این تیم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج