اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۲۹۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فن دایک: خوشحالم که به لیورپول پیوسته ام

ویرجیل فن دایک، مدافع سابق تیم ساوتهمپتون که امروز با ۷۵ میلیون یورو راهی لیورپول شد، می گوید که از انتقال به این تیم مفتخر و خوشحال است.

وب سایت نود: باشگاه لیگ برتری لیورپول روز چهارشنبه اعلام کرد که توافقات برای انتقال این مدافع به آنفیلد صورت گرفته و او از ۱ ژانویه بازیکن لیورپول خواهد بود. او که حالا گران ترین مدافع تاریخ فوتبال لقب گرفته، فصل سختی را در ورزشگاه سنت ماری سپری کرد، اما حالا در اینستاگرام رسمی خود نوشته است:

خوشحال و مفتخرم که توافقات برای انتقال به لیورپول صورت گرفت! امروز برای من و خانواده ام روز غرور انگیزی است چرا که به یکی از بزرگترین باشگاه های دنیای فوتبال پیوسته ام! بی صبرانه منتظرم تا در مقابل کلوپ پیراهن سرخ مشهور لیورپول را به تن کنم و تمام توانم را به کار خواهم گرفت تا به این باشگاه بزرگ کمک کنم که در پایان فصل به دستاورد بزرگی برسد.

همچنین می خواهم از این فرصت استفاده کرده و از نایب رئیس، هیئت مدیره، سرمربی تیم، بازیکنان و هواداران باشگاه نیز تشکر کنم. همیشه به این باشگاه احترام می گذارم که فرصت بازی در لیگ برتر را برایم مهیا کرد و با وجود چند ماه سختی که در این اواخر داشتم، کاملاً از دوران حضورم در ساوتهمپتون لذت بردم و دوستانی در باشگاه پیدا کردم. ممنون به خاطر همه چیز. به خاطر تمام پیام های حمایت تشکر می کنم. حالا به دنبال آشنایی با هم تیمی های جدید و شروع کار هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج