اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۴۱۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فتاحی:

سرمربی نفت را اسپانسر جدید انتخاب می‌کند

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ آخرین وضعیت واگذاری و حواشی تیم نفت تهران را تشریح کرد.

ورزش سه: سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره آخرین وضعیت تیم نفت به رادیو ایران گفت: ابتدا از بازیکنان نفت تشکر می‌کنم که بخاطر فوتبال و احترام به سایر تیم‌های لیگ برتر روز گذشته جوانمردی کردند و دیدار با فولاد را انجام دادند؛ به بازیکنان نفت قول داده بودیم امروز در سازمان لیگ به وضعیت آنها رسیدگی می‌شود که این اتفاق افتاد.

او ادامه داد: قراردادهای بازیکنان را با حضور آقای وثوق احمدی، رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در سازمان لیگ مورد بررسی قرار دادیم و در خصوص فسخ قرارداد، آنهایی که شرایط‌شان طوری است که در نیم‌فصل می‌توانند جدا شوند، افرادی که شامل این قضیه نمی‌شوند؛ ولی تدابیری برای آنها اندیشیده شده و ... صحبت‌هایی انجام گرفت.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: همانطور که یک سری از دوستان گفتند، ۱۰ روز فرصت نیاز است تا مراحل قانونی انجام شود؛ ولی سازمان لیگ و بازیکنان علاقه‌مند به فسخ قرارداد نیستند و این کار گزینه نهایی است؛ به غیر از یکی، دو بازیکن نفت که پیشنهاد دارند، سایر نفرات دوست دارند به حضورشان در تیم ادامه دهند و دقیقا شاید دیگر بازیکنان که پیشنهادی ندارند، بیرون بمانند.

فتاحی با بیان اینکه بازیکنان نفت برای این تیم زحمت کشیدند و در نیم‌فصل اول عملکرد بدی نداشتند، گفت: با توجه به وضعیت نامناسبی که برای بازیکنان به وجود آمده و تیم به انتهای جدول نزدیک شده، نفرات این تیم به دنبال تعیین وضعیت تیم هستند.

او اضافه کرد: امروز جلسه‌ای هم با حضور آقای بهاروند، اعضای هیأت رییسه سازمان لیگ و آقای گل‌محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد که راه‌های مختلف را بررسی کردیم؛ با توجه به اینکه یک اسپانسر پیدا شده تا تیم نفت را تحویل بگیرد، جلسه‌ای با حضور این افراد، خریدار و هیأت واگذاری برگزار شد.

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه برای نفت خریدار پیدا شده یا حامی مالی آمده است، ابراز کرد: با توجه به اینکه تجربه بدی در قضیه واگذاری بود، ابتدا قرار شد که به‌عنوان حامی مالی و اسپانسر معرفی شود و بعد از آنکه تضامین مالی و اقدامات اولیه صورت گرفت، تیم را واگذار کنند.

فتاحی ادامه داد: وضعیت بدهی‌های باشگاه نفت باید مشخص شود چون کسی نمی‌آید باشگاهی که ۱۵ میلیارد تومان ارزش دارد ولی بیش از ۲۰ میلیارد تومان بدهی داشته و اگر با شکایت دیگر بازیکنان هم بیشتر می‌شود را تحویل بگیرد که به همین دلیل باید بدهی‌های این باشگاه تعیین تکلیف شود.

او عنوان کرد: طبق قانون سازمان لیگ نمی‌تواند تیم‌داری کند یا اسپانسر شود؛ منظور آقای گل‌محمدی هم این موضوع نبوده و مطرح کردند که سازمان لیگ پیگیر حل شدن این قضیه است؛ اگر هم بخواهد این اتفاق بیافتد و حامی مالی پیدا نشود، اداره کل ورزش و جوانان و هیأت فوتبال استان تهران باید پا پیش بگذارند تا مشکلی پیش نیاید.

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ یادآور شد: دغدغه بازیکنان نفت و سازمان لیگ است که این موضوع هرچه زودتر حل شود؛ بازیکنان قول داده‌اند فردا سر تمرین حاضر شوند؛ امروز هم جلسه خوبی برگزار شد و ان‌شاالله تضامین مالی توسط حامی مالی جدید نفت تامین شود تا واگذاری تیم به آنها صورت بگیرد و در انتهای فصل بحث خرید و فروش آن به سرانجام برسد.

فتاحی پیرامون انتخاب سرمربی جدید نفت گفت: ۱۰۰ درصد سرمربی از سوی حامی مالی جدید نفت معرفی می‌شود و هر اسپانسری بیاید، می‌تواند سرپرست و سرمربی را انتخاب کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج