adexo3
۶۵۴۲۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی وست بروم - آرسنال

دو تیم وست بروم و آرسنال، امروز در ورزشگاه هاوترنز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ورزش سه: دو تیم وست بروم و آرسنال، امروز در ورزشگاه هاوترنز به مصاف یکدیگر خواهند رفت. توپ‌چی‌ها با ۳۷ امتیاز از ۲۰ بازی در رده ششم جدول قرار گرفته اند و در فرم خوبی قرار ندارند. آنها در ۶ بای اخیر خود، ۲ پیروزی، ۳ تساوی و ۱ شکست به دست آورده اند و شرایط به نفع آنها پیش نمی‌رود. آرسنال مدت‌هاست که به دنبال کسب موفقیت در لیگ برتر است و شاگردان ونگر امیدوارند که بتوانند نتایج بهتری در ادامه فصل کسب کنند تا خود را به جمع ۴ تیم و سهمیه لیگ برتر نزدیک کنند. با توجه به اینکه دیدار حساس با چلسی پیش روی توپ‌چی ها است، انتظار می‌رود ونگر در دیدار امروز به برخی از نیمکت‌نشینانش بازی دهد و تغییراتی در ترکیب اصلی تیم ایجاد کند.

وست بروم با کسب ۱۵ امتیاز، در رده بیستم جدول قرار گرفته است. پس از تغییرات در کادر فنی و اخراج تونی پولیس، شرایط این تیم بهبود نیافته و آنها هنوز نتوانسته اند اوضاع را بهبود ببخشند. در ۶ دیدار اخیر، وست بروم موفق به کسب پیروزی نشده و ۳ تساوی و ۳ شکست در ۶ بازی اخیرش وجود دارد.

ناصر چادلی و جیم موریسون غایبین وست بروم هستند و این در حالیست که کازورلا، رمزی و ژیرو نمی‌توانند آرسنال را همراهی کنند. در ۶ تقابل اخیر دو تیم، ۴ پیروزی برای آرسنال و ۲ پیروزی برای وست بروم به دست آمده است.

ترکیب احتمالی
پیش بازی وست بروم - آرسنال
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج