adexo3
۶۵۵۱۷۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تازه‌واردهایی که هنوز شکوفا نشده اند

تقریبا نیمی از فصل در لیگ های معتبر اروپایی سپری شده است. تیمهای مختلف در تابستان گذشته نقل و انتقالات زیادی داشتند اما خیلی از این خریدها تا این جای فصل آن طور که انتظار می رفت موفق نبوده اند.

وبسایت نود: تقریبا نیمی از فصل در لیگ های معتبر اروپایی سپری شده است. تیمهای مختلف در تابستان گذشته نقل و انتقالات زیادی داشتند اما خیلی از این خریدها تا این جای فصل آن طور که انتظار می رفت موفق نبوده اند.

عثمان دمبله، تئو هرناندز، آندره سیلوا، بونوچی، درینک واتر و .... برخی از سرشناس ترین نقل و انتقالاتی هستند که فعلا در باشگاه های جدیدشان جا نیافته اند.

دمبله: این بازیکن با مبلغی در حدود ۱۴۵ میلیون یورو به عنوان جانشین نیمار به بارسلونا ملحق شد اما مصدومیت باعث شد که بیش از سه ماه از میادین دور باشد. این بازیکن فعلا نتوانسته چیزی از خود ارائه بدهد.

تئو هرناندز: این بازیکن که یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات تابستانی بود با ۲۸ میلیون یورو به رئال مادرید ملحق شد. تئو طلسم جا به جا نشدن بازیکن میان رئال و اتلتیکو را شکست. این بازیکن فعلا در تیم زیدان جایگاهی برای خودش دست و پا نکرده است.

ویتولو: انتقال وی از سویا به اتلتیکو یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات تابستان بود. اتلتیکو نمی توانست بازیکن بخرد و بدین ترتیب این بازیکن موقتا راهی لاس پالماس شد اما در این تیم هم مصدوم شد. ویتولو در حال حاضر به عنوان بازیکن مصدوم به اتلتیکو ملحق شده است.

بویان: مهاجم کاتالان فقط یک گل در این فصل برای آلاوز به ثمر رسانده است. این بازیکن به صورت قرضی از استوک به آلاوز ملحق شد و به نظر نمی رسد که شانسی برای ماندنش در این تیم وجود داشته باشد.

بونوچی: مدافع ایتالیایی پس از هشت فصل حضور در یوونتوس با چهل میلیون یورو به میلان ملحق شد. بونوچی با دستمزد سالانه ۷،۵ میلیون یورو درخشش کافی را نداشته است.

تازه‌واردهایی که هنوز شکوفا نشده اند

سامپر: محصول آکادمی بارسا فصل قبل در گرانادا حضور داشت و این فصل در لاس پالماس توپ می زند. این بازیکن فقط سه بازی در تیم جدیدش داشته است.

امره مور: سلتاویگو برای خرید این بازیکن ترکیه ای از دورتموند تلاش زیادی انجام داد اما روند هماهنگی او با تیم جدیدش بسیار کند بوده است. او دومین خرید گرانقیمت تاریخ سلتا به شمار می رود.

موریل: سویا برای خرید این بازیکن از سمپدوریا ۲۰ میلیون یورو نقد به علاوه پاداش بر اساس عملکرد پرداخت. بازیکن کلمبیایی در سطح انتظارات ظاهر نشده و در این فصل فقط چهار گل به ثمر رسانده است.

لاکازت: مهاجم فرانسوی با ۵۳ میلیون یورو تبدیل به گران ترین خرید تاریخ آرسنال شد اما در این فصل در لیگ انگلیس در هجده بازی فقط هشت گل زده و درخشان ظاهر نشده است.

خسه رودریگز: بازیکن سابق رئال مادرید و پی اس جی در استوک سیتی هم عملکرد خوبی نداشته و در ۹ بازی فقط یک گل زده است.

رناتو سانچز: این بازیکن که سال گذشته جایزه پسر طلایی را برد، از بایرن به صورت قرضی به سوانزی ملحق شد. این بازیکن تا پایان فصل در انگلیس می ماند اما عملکردش چنگی به دل نزده است.

انزو زیدان: پسر ارشد سرمربی رئال مادرید پس از نیم فصل حضور در الاوس فقط دو بازی در لالیگا و دو بازی در کوپا دل ری در این تیم داشت و حالا به تیم لوزان سوئیس ملحق شده است.

نولیتو: این بازیکن پس از تجربه ای ناموفق در سیتی به سویا ملحق شد که در این تیم هم فقط یازده بازی داشته که دو گل زده و سه پاس گل داده است.

سمدو: این بازیکن به عنوان جانشین موساچیو به ویارئال ملحق شد که به علت مصدومیت نتوانست درخشش کافی را داشته باشد. او فقط پنج بازی در لالیگا و یک بازی در لیگ اروپا داشته است.

فرناندو یورنته: این مهاجم در تابستان پیشنهادهای زیادی داشت اما در نهایت با پانزده میلیون یورو به تاتنهام ملحق شد. مهاجم اسپانیایی این فصل فقط یک گل زده است.

تازه‌واردهایی که هنوز شکوفا نشده اند

ساندرو: اتلتیکو به صورت جدی به دنبال خرید این بازیکن بود اما محرومیت این تیم از نقل و انتقالات باعث شد که مهاجم اسپانیایی راه اورتون را در پیش بگیرد. آلردایس اعتقادی به ساندرو ندارد و این بازیکن فقط یک گل به ثمر رسانده است.

آندره سیلوا: بازیکن پرتغالی یکی از پر سر و صدا ترین نقل و انتقالات تابستان بود. میلان برای خرید این بازیکن از پورتو ۳۸ میلیون یورو پرداخت اما او فقط شش گل به ثمر رسانده است.

درینک‌واتر: هافبک انگلیسی در تابستان از لسترسیتی به چلسی پیوست اما مصدومیت باعث شد که ثبات کافی را نداشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج