۶۵۹۱۵۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

میلان مسیر خروج بونوچی را مسدود کرد

مدیرورزشی باشگاه میلان بحث‌های شکل گرفته درباره نارضایتی کاپیتان این تیم از پیوستن به روسونری و تمایلش به ترک سن‌سیرو را رد کرد.

خبرگزاری تسنیم: ماسیمو میرابلی، مدیر ورزشی باشگاه میلان تأکید کرد کرد که لئوناردو بونوچی فروشی نیست و اینکه روسونری به او و دیگر بازیکنان جدیدش فرصت پیشرفت خواهد داد.

بونوچی تابستان سال ۲۰۱۷ از یوونتوس به میلان پیوست که دلیل آن بروز اختلاف میان وی با ماسیمیلیانو آلگری سرمربی بانوی پیر بود. او یکی از ۱۱ بازیکن جدیدی است که روسونری در بازار تابستانی خرید اما با وجود سرمایه‌‌گذاری هنگفت باشگاه برای خرید این بازیکنان، میلان نتایج مورد انتظار را نگرفته که همین موضوع سبب شده برخی از جمله جان لوئیجی بوفون، کاپیتان یوونتوس مدعی شوند که بونوچی از پیوستن به قرمزومشکی‌پوشان پشیمان است. در همین حال شایعاتی درباره پیوستن این بازیکن ۳۰ ساله به تیم‌هایی مانند رئال مادرید و منچسترسیتی هم مطرح شده است.

میرابلی در این خصوص به سایت جی‌آر پارلامنتوی ایتالیا گفت: ما از ابتدای فصل روزهای سختی را سپری کرده‌ایم اما سال جدید را خوب آغاز کرده‌ایم. ما هنوز هم در سه تورنمنت حضور داریم. بونوچی هم مقابل کروتونه عملکردی فوق‌العاده داشت. شاید همه نتیجه را ملاک قضاوت درباره میلان قرار دهند اما ما در آن بازی واقعاً عملکرد خوبی داشتیم. بازیکنان ما دارند از نظر فیزیکی پیشرفت می‌کنند. مشکلات بونوچی را هم همه احساس کرده‌اند. او فصل گذشته دو جام بزرگ برد. در قیاس با دیگر مدافعان بازار، خرید او برای میلان هزینه کمی داشت. ما هم قصد فروشش را نداریم. ما به سختی این بازیکنان را خریده‌ایم و به همین راحتی آنها را از دست نخواهیم داد.

مدیر ورزشی میلان ادامه داد: یک تیم را هرگز نمی‌توان با خرید بازیکن در یک پنجره نقل و انتقالات ساخت. تیم ما میانگین سنی پایینی دارد. همه درباره خرید‌های میلان صحبت می‌کنند اما نباید فراموش کرد که ما بسیاری از بازیکنان‌مان را هم فروخته‌ایم. بازار وضعیت بدی پیدا کرده است. ارقامی دیوانه‌کننده روی بازیکنان گذاشته می‌شود اما ما توانستیم بازیکنان‌مان را با قیمت‌هایی مناسب بخریم و ارزش آنها را حفظ کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج