اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۵۶۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زلاتان: رسانه‌‌های سوئدی چشم دیدن مرا ندارند

ستاره سوئدی خط حمله تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است که رسانه‌های کشورش آنطور که باید و شاید از او به عنوان بهترین بازیکن فوتبال کشورشان تمجید نمی‌کنند.

خبرگزاری تسنیم: زلاتان ابراهیموویچ از رسانه‌های کشورش انتقاد کرد و گفت که آنها او را به آنقدر که لیاقتش را دارد مورد احترام و تجلیل قرار نمی‌دهند.

ژوزه مورینیو پیش از بازی شب گذشته (دوشنبه) تیمش برابر اورتون اعلام کرد که ابراهیموویچ برای یک ماه نیمکت نشین خواهد بود اما این موضوع سبب نشده تا سمبل اعتماد به نفس احساس کند چیزی از ارزش‌هایش کم شده است.

ایبرای ۳۶ ساله در گفت و گو با کانال پلاس فرانسه گفت: رسانه‌های سوئدی چه کار می‌کنند؟ از من دفاع می‌کنند یا به من حمله می‌کنند؟ هنوز هم؟ آنها هنوز هم به من حمله می‌کنند چون نمی‌توانند بپذیرند که من ابراهیموویچ هستم. شاید من بهترین بازیکن تاریخ سوئد هستم. کاری که من انجام داده‌ام را هیچ کسی در این کشور انجام نداده است. توپ طلای فوتبال سوئد (جایزه بهترین بازیکن فوتبال سوئد) تا الان حداکثر فقط دو بار به یک بازیکن داده شده است اما من چند بار آن را برده‌ام؟ ۱۱ بار. چنین اتفاقی هرگز نیفتاده است. کاری که من در سوئد انجام داده‌ام، هرگز رخ نداده است.

ابراهیموویچ در پاسخ به این سؤال که آیا موضع‌ رسانه‌های سوئدی در قبال او به خاطر آن است که احساس می‌کنند بیش از اندازه مغرور است، اظهار داشت: مهم نیست. من بهترین بازیکن سوئد هستم. با این وضعیت آیا شما افتخار نمی‌کنید، آیا قدر کارهایی که انجام داده‌اید را می‌دانید یا نه؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج