اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۵۶۹۸
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

فتاحی: چوب خط باشگاه پرسپولیس زیاد بود

مسئول مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: ما که نباید برای برنامه سازمان لیگ از سرمربی پرسپولیس و مسئولان این باشگاه اجازه بگیریم.

خبرگزاری فارس: سعید فتاحی درباره اظهارات افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس مبنی بر اینکه بعضی از آقایان در رادیو و مطبوعات از قبل رای انضباطی و محرومیت باشگاه‌ها را اعلام می‌کنند، گفت: دقیقا منظور آقای پیروانی من بودم چرا که من رای را به باشگاه‌ها ابلاغ می‌کنم. برای مثال بازی‌های استقلال و پرسپولیس. اگر در این بازی ها هواداران بطری پرتاب کنند یا کاری انجام دهند من رای را اعلام می کنم. با توجه به اینکه چوب خط‌های باشگاه پرسپولیس زیاد بود من به همه خبرنگاران از قبل رای کمیته انضباطی را اعلام کردم که شاید این باشگاه محروم شود. فکر نمی‌کنم چیز خاصی باشد. در حال حاضر اگر هم تیمی محرومیت داشته باشد از قبل اعلام می‌کنم.

وی در ادامه گفت: در خصوص جام حذفی باید بگویم آقای پیروانی اولا آن زمان سرپرست پرسپولیس نبود. می‌توانید از خوردبین سؤال کنید. شب قبل در خصوص این بازی با توجه به آلودگی هوا سرپرست باشگاه پرسپولیس را مطلع کردم که باید منتظر شویم ببینیم فردا شرایط آلودگی هوا چطور است. چون معلوم نبود که بازی قرار است برگزار شود یا خیر. من هم ساعت ۱۱ به باشگاه پرسپولیس اعلام کردم طبق قانون رفتار کردیم و فکر نمی‌کنم مشکلی باشد.

همچنین مسئول برگزاری سازمان لیگ در ادامه در خصوص صحبت‌های برانکو گفت: با بیشتر رسانه‌ها در این خصوص صحبت کردیم ولی ما که نباید برای برنامه سازمان لیگ از سرمربی پرسپولیس و مسئولان این باشگاه اجازه بگیریم. اگر تغییراتی صورت گرفته است به خاطر این است که بیشتر بازی‌ها پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود. بازی استقلال و ذوب‌آهن یکشنبه انجام می شود. به این ترتیب برنامه تغییر کرد. باید بگویم برنامه‌های سازمان لیگ از قبل مشخص شده است و هیچ تغییری صورت نگرفته است.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا نامه‌ای از سوی سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران بابت برنامه‌های کی‌روش به باشگاه‌ها صادر شده است یا خیر،‌گفت:‌ما دو دفعه به تمام باشگاه‌ها نامه ارسال کردیم چرا که نمی‌دانستیم نفرات دعوت شده به تیم ملی چه کسانی هستند. برای همین به تمام باشگاه‌ها ابتدا برج هشت نامه ارسال کردیم و برای اطمینان هم روز گذشته باز هم نامه‌ای را به فدراسیون فرستادیم تا از برنامه کی‌روش و تائیدیه فدراسیون فوتبال مطلع شوند. بعد از بازی لیگ هم بازیکنان دعوت شده به تیم ملی می‌توانند در اختیار کی‌روش قرار گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      با این حرفها بزرگ نمیشی کوچولو

    • بدون نام

      فتاحی خیلی داری زبون درازی میکنی خیلی خیلی کوچیکتراز اونی هستی که تو توهمت فکرشو میکنی

    • بدون نام

      آقای فتاحی که جایی در فوتبال نداری این راه بزرگ شدن نیست که با باشگاههای بزرگ و پرطرفدار اینجوری صحبت کنی و برخورد کنی شما کوچکتر از اون هستی که در خصوص پرسپولیس حرف بزنی

    • بدون نام

      مشکل همینه که شما فکر نمی کنید،

    • idah0111

      آقا سعید بلوف زن ،میخوای کل آمار زندگیتو رو کنم

    • مجید نیکنام

      آقای فتاحی...شما و فدراسیونتون دنبال به حاشه بردن پرسپولیس هستین ، در تمام احکامی که از این فدراسیون اصفهانی داده شده همش به ضرر پرسپولیس بوده، و در موارد مشابه با تیمهای دیگر فقط مماشات کردین ،مطمئن باشین هواداران با شما برخورد خوبی خواهند کرد تا یاد بگیرید اولا درست صحبت کنید و شما و فدراسیون اصفهانیتون و قانون برای همه تیمها یکسان باشه

    • یک هوادار کوچک از مکتب پرسپولیس

      باسلام و خسته نباشید. لطفا مواظب صحبت کردن و لحن صحبتهای خود باشید و بدانید که درمورد چه تیم بزرگی دارید چگونه صحبت می کنید. باشد که متولیان و بزرگان جلوی این به اصطلاح همه کاره فدراسیون را گرفته و گوشزد خوبی به ایسان بکنند. وایشان نیز بدانند که با اینگونه صحبت کردن در مورد پرسپولیس فقط خود را کوچک کرده و باب بی احترامی به خود را برای هوادارها باز مینمایند.

    • بدون نام

      حکایت مسولین فدراسیون فوتبال است

    • بدون نام

      آقای فتا
      حی بیخود کرده رو دهن نجسش اسم پرسپولیس رو میاره

    • س

      برای باراخرت بهت میگم اگردوست دار کلاس بزاری زر نزن جوجه جلوی هوادارپرسپولیس تعظیم کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج