اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۶۰۴۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تیم منتخب نیم فصل فوتبال اروپا

در بین ۱۱ بازیکن برتر فصل تا این مقطع، نامی از کریس رونالدو، لیونل مسی و نیمار دیده نمی شود.

ورزش سه: نیم فصل تمام رقابت های باشگاهی در اروپا فرا رسیده و به جز سری آ، تقریبا در بیشتر لیگ های بزرگ تکلیف قهرمان تا حدی مشخص شده است.

در این میان، بازیکنان زیادی فراتر از حد انتظار ظاهر شده و برخی نیز قادر به برآورده کردن توقعات ابتدای فصل نبوده اند. در ادامه، 11 بازیکن منتخب تا اینجای فصل به انتخاب سایت گل را مرور خواهیم کرد؛
تیم منتخب نیم فصل فوتبال اروپا

داوید دخیا
تیم منتخب نیم فصل فوتبال اروپا

تصور منچستریونایتد بدون دستان مطمئن داوید دخیا درون دروازه ممکن نیست. نمایش خیره کننده دخیا برابر آرسنال تنها یکی از بازی های فراوانی بود که شیاطین سرخ با عملکرد او نجات پیدا کردند و جایگاه او در تیم مورینیو غیرقابل جایگزین است.

دنی آلوس
تیم منتخب نیم فصل فوتبال اروپا

حالا دیگر تلاش دیرهنگام پاری سن ژرمن برای ربودن این ستاره برزیلی از دست منچسترسیتی در تابستان توجیه شده است. دنی آلوس هم در بخش هجومی و هم فاز دفاعی عملکرد خیره کننده در نیم فصل اول داشت و عملکرد او برابر ستارگان جوان و انرژیک لاشامپیونا، کمترین نشانی از افت داشت.

مارتین اشکرینار
تیم منتخب نیم فصل فوتبال اروپا

عملکرد خیره کننده اشکرینار در سمپدوریا باعث شد او یکی از خریدهای مهم پروژه جاه طلبانه اینتر در تابستان لقب بگیرد. تکل های قدرتمند و سرعت در کورس ها باعث شد اشکرینار در کنار ایکاردی از امیدهای اصلی نراتزوری برای موفقیت در چالش فتح سری آ لقب گیرد.

جرارد پیکه
تیم منتخب نیم فصل فوتبال اروپا

مدافع ۳۰ ساله بارسلونا عملکرد قابل ملاحظه ای در عقب میدان داشته و یکی از قابل اعتمادترین مدافعان اروپا به حساب می آید. بارسلونا در لالیگا تنها ۷ و در لیگ قهرمانان فقط یک گل دریافت کرده و پیکه نقشی کلیدی در حفظ این کورد فوق العاده داشته است.

فیلیپ مکس
تیم منتخب نیم فصل فوتبال اروپا

مدافع چپ آگزبورگ در فصل جاری بوندسلیگا با ارسال ۹ پاس گل و به ثمر رساندن یک گل نقش مستقیمی در به ثمر رسیدن یک سوم گلهای تیمش ایفا کرده است. رفت و برگشت های این مدافع جوان در سمت چپ، بازی های این تیم میانه جدولی بوندسلیگا را تماشایی کرده است.

داوید سیلوا
تیم منتخب نیم فصل فوتبال اروپا

ستاره همیشه درجه یک و آماده منچستر سیتی در سالهای اخیر، با زدن ۵ گل و ارسال ۱۰ پاس گل نقشی حیاتی در صدرنشینی قاطعانه سیتیزن ها در این فصل لیگ برتر ایفا کرده است.

لوییز آلبرتو
تیم منتخب نیم فصل فوتبال اروپا

هافبک اسپانیایی لاتزیو فصلی فوق العاده را با ایفای نقش سازنده و نظم دهنده بیانکوچلستی در میانه میدان گذرانده و عامل مهمی در نتایج خوب تیم اینزاگی بوده است. افت اخیر آلبرتو تاثیر مهمی در نتایج لاتزیو داشته که نشانگر اهمیت حضور این بازیکن برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد برای آبی های پایتخت است.

کوین دی بروین
تیم منتخب نیم فصل فوتبال اروپا

ستاره بلژیکی سیتی یکی ارکان مهم تیمی است که فتح لیگ برتر و لیگ قهرمانان را در فصل جاری نشانه گرفته است. خلاق ترین بازیکن در لیگ برتر انگلیس، خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان معرفی کرده است و به نظر می رسد دی بروین هر هفته برای تیم ویرانگرترین قاره اروپا اهمیت بیشتری پیدا می کند.

محمد صلاح
تیم منتخب نیم فصل فوتبال اروپا

با زدن ۱۷ گل و ارسال ۵ پاس گل، ستاره مصری لیورپول با عملکرد فوق العاده اش در به ثمر رسیدن ۲۲ گل مرسی سایدی ها نقش آفرینی کرده و به تنهایی تقریبا بیش از نیمی از تیم های لیگ برتر در گلزنی موفق بوده است. همکاری تماشایی صلاح در کنار فرمینو، مانه و کوتینیو تاثیر مهمی در نتایج تیم کلوپ در لیگ برتر و لیگ قهرمانان داشته است.

هری کین
تیم منتخب نیم فصل فوتبال اروپا

ستاره گلزن تاتنهام در حال سپری کردن فصل فوق العاده دیگری همراه با رکوردشکنی است و با زدن ۱۸ گل در ۱۹ دیدار در لیگ برتر و ۶ گل در ۵ بازی لیگ قهرمانان، روز به روز در حال افرایش ارزش های خود است و با این شرایط اخبار و شایعات انتقال ۲۰۰ میلیون یورویی او به رئال مادرید به این زودی ها کاهش نخواهد یافت.

کیلیان امباپه
تیم منتخب نیم فصل فوتبال اروپا

تاثیرگذاری کیلیان امباپه از زمان انتقال بزرگ او از موناکو در ترکیب پاری سن ژرمن فراوان بوده و حالا او خودش را به عنوان یکی از آینده دار ترین بازیکنان جهان معرفی کرده است. اگرچه شاید نیمار در حال حاضر بزرگترین ستاره PSG باشد، اما امباپه با عملکرد فوق العاده خود حتی در برخی موارد خودش را در کلاس بالاتری از ستاره برزیلی نشان داده است. زدن ۸ گل در فرانسه و ۴ گل در لیگ قهرمانان بیانگر درخشش این ستاره جوان فرانسوی بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج