اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۶۷۳۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

نظرزاده: کرار تا پایان فصل می ماند

دستیار فراز کمالوند معتقد است تیمش پتانسیل لازم برای موفقیت و کسب سهمیه آسیا را دارد.

ورزش سه: علی نظرزاده دستیار فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی مقابل پدیده در جمع خبرنگاران گفت: ما هفته گذشته یک دیدار سنگین مقابل سایپا داشتیم و خوشبختانه نتیجه لازم را هم گرفتیم. در طول هفته ریکاوری خوبی داشتیم و آماده دیدار با پدیده هستیم. خوب می دانیم که فردا حریف سرسختی داریم. من خودم سالها در پدیده کار کرده ام و شناخت خوبی از کادر فنی آنها داریم. می دانم که زحمت زیادی کشیده اند و امسال نتایج درخشانی کسب کرده اند.

مربی نفت آبادان در خصوص شرایط بازیکنانش در بازی فردا تصریح کرد: جاسم کرار و زبیر نیک‌نفس فردا مصدوم هستند و محروم نداریم. عدم حضور کرار در تمرینات طی روزهای اخیر قطعا به خاطر مصدومیت بوده و این بازیکن به زودی به جمع ما برمی گردد و بحث جدایی کرار کاملا منتفی است.

نظرزاده در مورد حل مشکلات مالی تیم گفت: با پیگیری امام جمعه آبادان و نمایندگان مجلس تا حدود زیادی مشکلات مالی ما مرتفع شد و تا آخر عیسی‌زاده به عنوان مدیرعامل در کنار ما حضور دارد.

وی ادامه داد: تیم پدیده از تیم‌های خوب لیگ ما است و شاگردان مهاجری همیشه فوتبال زیبایی را ارائه کردند. در بازی فردا به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. مطمئن باشید از بازی فردا 3 امتیاز می خواهیم، ما پتانسیل خوبی برای موفقیت داریم و به دنبال کسب سهمیه هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلابرانکو غلط میکنه درمورداستقلال صحبت کنه مردکه عوضی برانکو باید به فکر حاشیه تیم خودش باشه از دعوای منشاواحمدزاده گرفته تا تخلف طارمی محرومیت باشگاه پرسپولیس از نقل انتقالات وچند صدمیلیاردی که از هدایتی کش زفتن حالا صداش در اومده که طاهری دزدی کرده حرفایی که اون شب هدایتی توبرنامه نود زد هرکس جای این مردیگه خر برانکو بود دیگه اصلا حرف نمیزد حالا ادم شده مردیکه در مورد استقلال صحبت میکنه غلط کردی عوضی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج