adexo3
۶۵۷۱۲۱
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

افاضلی: پرسپولیس را خیلی خوب می‌شناختم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: من نوع و روش بازی و بازیکنان پرسپولیس را به خوبی می‌شناختم، اما شاید آنها این شناخت را از ما نداشتند.

خبرگزاری تسنیم: هومن افاضلی، سرمربی نفت تهران پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی بسیار سختی برای ما بود. پرسپولیس تیم بزرگی است و به لحاظ هجومی، شدت بازی، تحت فشار گذاشتن بازی و راه‌های رسیدن به گل فوق‌العاده است. آنها از بهترین تیم‌های آسیا هستند و یکی از بهترین مربیان آسیا را هم دارند. ریتم خوبی در بازی پرسپولیس وجود دارد و به همین دلیل کار سختی داشتیم.

وی افزود: ما کار سختی داشتیم، اما باید از بچه‌های تیم‌مان تشکر کنم که بازی خوبی را انجام دادند و به‌عنوان تیمی که چهار پنج روز است تصمیم گرفته روش بازی خودش را تغییر بدهد، عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشتیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در واکنش به این سؤال که به نظرش با این روش بازی نفتی‌ها در لیگ برتر می‌مانند یا نه، گفت: شما فکر می‌کنید تیم ما می‌ماند یا نه؟ وی سپس با این واکنش خبرنگار مواجه شد که این سؤال ما از شماست، تأکید کرد: «شما مطمئن باشید که تیم ما در لیگ برتر می‌ماند».

افاضلی با اشاره به شناختی که از پرسپولیس داشت، خاطرنشان کرد: شاید در لیگ هیچ‌کس به اندازه من تیم پرسپولیس را نشناسد. من ارتباط نزدیکی با برانکو دارم و از ترکیبی که برای پرسپولیس بازی کردند، بیشتر آنها به جز یکی دو بازیکن همه در تیم امید با من کار کرده‌اند. من نوع و روش بازی و بازیکنان پرسپولیس را به خوبی می‌شناختم، اما شاید آنها این شناخت را از ما نداشتند. به همین دلیل کار برای پرسپولیس از این جهت سخت‌تر بود. امیدوارم تیم ما هم در ادامه شرایط خوبی داشته باشد. من روزهای خوبی را برای نفت پیش‌بینی می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هه هه هه زیاد حواست پرت نشه یازده نفره دفاع کردن پزدادن نداره اگرپزباشه بایددروازه بان پزبده گه خوب کارکرد بدون مربی هم همین میشد

    • سهیل

      بابا ولمون کن می شناختی اتوبوس چیده بودی جلوی چارچوب که حداقل یه تساوی مفت بگیری،بگن به به چه سرمربی اولین بازی اونم جلو پرسپولیس تساوی گرفت جم کن خودتو،به زعم خودت فوتبال بازی کردی تووتیمت جلو پرسپولیس.

    • احمد صیف

      ینی میخوام بگم که تو ایران اگر مربی ته جدول اگر مساوی بگیره و خودشم میدونه که شانس و داوری باهاش یار بوده میاد میگه تیم حریف رو میشناختم و پیش بینی کردم حریفو ولی اگر ببازه میگه که همه چیز به نفع پرسپولیس بود و داور همیار پرسپولیس بود ما شکایت میکنیم به فدراسیون و دپارتمان داوری.

    • بدون نام

      اتوبوس های زرد ایران لقب برازنده نفت تهران

    • بدون نام

      برانکو خرشد دوتا بازیکن اصلیو تنبیه کرد.وقتی بشار هم نبود بازم به غرور برانکو باختیم

    • فرید

      آخه تورو به سرمربیگری چه هر کسی بخواد با این نحوه ضد فوتبال بازی کنه از هر تیمی میتونه مساوی بگیره چرا دم به دقیقه بازیکناتون خودشونو زمین مینداختن چرا داور تمام سوت هاش به سود شما به صدا درومد چرا پنالتی های پرسپولیس دیده نشدن؟کسی بگه شناخت داشتم که تونسته باشه یک موقعیت خلق کرده باشه ابرو بادو مه و خورشید کمکش نکرده باشن بخدا از کارشناسی کردنات هم حال همه خراب میشه ضد فوتبال خجالت آوره برا همه تو با افتخار ازش حرف میزنی

    • بدون نام

      ضد فوتبال

    • Hiss

      گند زدی ب فوتبال
      هر کسی داره مربی میشه

    • بدون نام

      قبل تو اوتوبوس سو تفاهم بود اتوبوس بعد تو معنی پیدا کرد

    • بدون نام

      برو گم شو راننده اتوبوس! خجالت نکشیدی 90 دقیقه چپیدین تو دروازه تون؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج