اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۷۳۰۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

اعتباری: تراکتور در بحث نقل و انتقالات مشکل دارد

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: تیم در بحث نقل و انتقالات مشکل دارد، حتماً این مشکل از جانب مدیریت است. باید بازیکنان در بهترین زمان ممکن جذب شوند.

خبرگزاری فارس: اصغر اعتباری در مورد تساوی تراکتورسازی و استقلال گفت: بازی پایاپایی بود. در نیمه اول استقلال خوب کار کرد و در نیمه دوم بازی متعادل شد. تراکتورسازی می‌توانست روی موقعیتی که محمد ابراهیمی به‌دست آورد به گل برسد، اما این‌طور نشد. در کل بازی خیل چنگی به دل نزد.

وی در مورد اینکه آیا بازی تحت تأثیر اتفاقات دیدار تراکتورسازی مقابل پرسپولیس بود و جو سکوها هم چندان مناسب نبود، تصریح کرد: بازی کاملاً تحت تأثیر آن مسابقه بود. باید حرمت‌ها را حفظ کنند. هواداران باید به یکدیگر احترام بگذارند، فوتبال برای شیرین‌تر کردن زندگی است، باید قدر همدیگر را بدانند و به قومیت‌ها احترام بگذارند. فوتبال برای لذت بردن است نه اینکه همدیگر را ناراحت کنیم.

پیشکسوت تراکتورسازی در مورد اینکه برخی هواداران خواهان برکناری گل محمدی هستند،‌ عنوان کرد: گل محمدی از مربیان خوب و جوان است، باید از او حمایت کنند. مطمئناً اگر مربی جدیدی بیاید نتیجه نمی‌گیرد. شنیدم بحث مصطفی دنیزلی مطرح شده،‌ این مربی یکی، دو سال است بیکار است و سنش بالا رفته، اگر به دنبال مربی خارجی هستند، باید یک برنامه ۳ یا ۵ ساله طراحی کنند و یک مربی قوی کروات جذب کنند. مربی مثل زلاتکو کرانچار که توانایی زیادی دارد.

وی در مورد اینکه باشگاه تراکتورسازی نتوانسته ITC گلر برزیلی را جذب کند و از این بابت ضعیف عمل کرده است، گفت: تیم در بحث نقل و انتقالات مشکل دارد، حتماً این مشکل از جانب مدیریت باید باشد. باید بازیکنان در بهترین زمان ممکن جذب شوند. ۳ بازی گذشته و فقط ۱۲ مسابقه باقی مانده است. اینکه تازه بخواهند مجوز گلر جدید را بگیرند و او برای تیم بازی کند، راه به جایی نمی‌بریم. چند هفته طول می‌کشد تا او با تیم هماهنگ شود. باید نقل و انتقالات با برنامه بیشتری انجام شود. روی همین دروازه بان فعلی کار کنند، او می‌تواند شرایط بهتری پیدا کند، البته یک دروازه بان خوب در تیم هست که در رده سنی امیدها قرار دارد و این بازیکن هم کیفیت خوبی دارد که در سطح تیم ملی امید است.

اعتباری در پاسخ به این سؤال که باشگاه تراکتورسازی یحیی گل محمدی را ۲۰ درصد جریمه کرد و به نظر می‌‌رسد بین کادر فنی و باشگاه اختلاف نظر است، تصریح کرد: اکثر مدیران ما با حوصله نیستند و اگر مربی نتیجه نگیرد او را کنار می‌گذارند. اینکه یک مربی را جریمه کنید و این مسئله رسانه‌ای شود، کار اشتباهی است. جریمه‌ها بی‌جهت و بدون دلیل است و اتفاقاً نتیجه منفی می‌دهد. اگر باشگاه تصمیم به جریمه دارد، به خود فرد این مسئله را اعلام کند و در نهایت بعد از ۵-۴ هفته که جو آرام شد، این مسئله را رسانه‌ای کنند که تبعات نداشته باشد. مگر پاداش‌ها درست و دقیق است که جریمه انجام می‌دهند؟

وی در مورد انتظارات بالایی که از تراکتورسازی وجود دارد و اینکه آیا با توجه به محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات این انتظارات منطقی است، تصریح کرد: ۶-۵ سال کاپیتان تراکتورسازی بودم و چند سال در این تیم مربیگری کردم. امثال من در این شهر خیلی زیاد هستند، مدیریت تراکتورسازی باید بومی باشد. واقعاً ما در این استان مدیر نداریم؟ چرا باید کل تیم تراکتورسازی را بازیکنان غیربومی تشکیل دهند. باید باشگاه به‌طور کل شرایطش زیرورو شود. ما باید یک آکادمی قوی داشته باشیم. سال قبل اکثر بازیکنان تیم امید هم نفرات غیربومی بودند. در فوتبال امروز بحث بومی و غیربومی وجود ندارد، اما اینکه در یک تیم اکثر نفرات غیربومی باشند، مشکلات زیادی به وجود می‌آید. آیا ما یک مدیر بومی هم نداریم؟ سال قبل از ۱۱ بازیکن اصلی فقط یک نفر بومی بود. روزگاری بازیکنانی مثل کریم باقری، احد شیخ‌لاری و سیروس دین‌محمدی از تبریز در تیم ملی بودند، اما آن‌قدر به زیرساخت‌ها توجه نشده که اکنون وضعیت دشواری به وجود آمده است. خیلی از این مسائل به تراکتورسازی ضربه می‌زند و باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری انجام داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرشورها

      درسته که بازیکنان بومی باعشق و تعصب بازی میکنن ولی بعضی از بازیکنان کلا به تیم تو هر شرایط وفا دارن امثال مهدی کیانی و ایرانپوریان.محمد ابراهیمی و بعضی از بازیکنای دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج