۶۵۷۸۹۵
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

طارمی: می‌خواهم فوتبالم را در خارج از ایران دنبال کنم

مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در نامه‌ای مکتوب به مسئولان باشگاهش عنوان کرده که دیگر قصد ماندن در این تیم را ندارد و برای موفقیت بیشتر در سال منتهی به جام جهانی علاقه دارد فوتبالش را در خارج از کشور دنبال کند.

خبرگزاری فارس: غیبت چند روز اخیر مهدی طارمی در تمرینات پرسپولیس و پیشنهاد جدی باشگاه الغرافه قطر به این بازیکن باعث شده تا اینطور به نظر برسد که عمر حضور این مهاجم ملی‌پوش در تیم پرسپولیس به پایان رسیده و طارمی طی روزهای آینده جدایی‌اش را از این باشگاه قطعی خواهد کرد.

این موضوع ابتدا از سوی برانکو عنوان شد و او گفت که طارمی تصمیمش را برای جدایی از پرسپولیس به صورت قطعی گرفته و دیگر قصد ماندن در این تیم را ندارد. این در حالیست که حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس هم بعد از تساوی پرسپولیس مقابل نفت تهران عنوان کرد که به زور نمی توانند او را در این تیم نگه دارند.

این مسائل نشان دهنده این بود که طارمی تصمیمش را برای جدایی از جمع سرخپوشان گرفته، این در حالیست که حتی از سوی باشگاه پرسپولیس پیشنهاد یک و دوساله به آقای گل دو فصل اخیر فوتبال کشورمان ارائه شد اما طارمی تمدید قرارداد با سرخپوشان را نپذیرفت و عنوان کرده که برای پیشرفت بیشتر در سال منتهی به جام جهانی هدف او بازی کردن در خارج از کشور است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به طارمی عنوان کردند که به دلیل محرومیت ۴ ماهه و غیبت او در حساس‌ترین روزهای سرخپوشان او به پیشنهاد این باشگاه جواب مثبت بدهد و به این تیم در راه موفقیت کمک کند اما طارمی که تصمیم قطعی خود را گرفته این پیشنهاد را نپذیرفت و تصمیم جدی او رفتن به تیمی در خارج از کشور است که در حال حاضر باشگاه الغرافه قطر به صورت جدی خواهان حضور طارمی شده است.

این در حالیست که طارمی به صورت مکتوب نامه‌ای را در اختیار مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار داده و در این نامه عنوان کرده که در شرایط فعلی نمی‌تواند در پرسپولیس بماند و می‌خواهد برای به دست آوردن موفقیت بیشتر به تیمی در خارج از کشور برود.

در این شرایط به نظر می‌رسد که دیگر این بازیکن حتی در تمرینات هم شرکت نکند و شاید تا آخر هفته جاری این بازیکن پس از اسنایدر هلندی دومین خرید خارجی تیم الغرافه قطر باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش خیلی زود تر از اینها میرفت تا شرش زودتر کم شهما که خیریتی ازش ندیدیم هر چی بوده شریت بوده

      پاسخ ها

      • حسین

        خوب نون مفتی خوردی ویه معروفیتی از صدقه سر باشگاه گرفتی
        خیلی پستی

    • بدون نام

      بره به درک ازاون گنده تراشم نمیتونن به پرسپولیس زربه بزنن فقط یادشون باشه کی اونارا بزرگ کرده

    • Hiss

      طارمی خیلی نامردی انشالله ضربه بزرگتری بخوری چون باعث و بانی محرومیت بودی آخرش هم چی نمیشی بدبخت بیچاره

    • محمدحسین

      خب برو بجهنم پس..

    • ایرانی

      یا رب روا مدار که گدا معتبر شود.
      طرف یادش رفته سه چهار سال پیش کجا بود و این پرسپولیس بود که بزرگش کرد اما اینو یادش زفته هیچ کس بزرگتر از پرسپولیس نیست.امیدوارم مثل امثال نوری و حقیقی پشیمون نشه

    • NM7

      خدا کنه بمونه ما استقلالیا ازش حمایت میکنیم:))

      پاسخ ها

      • *۱۰* یه پرسپولیسی تعصبی*۱۰*

        لازم نکرده تادیروز اسمش میومد ترس ولرز به جونتون می افتاد حالا میخواید ازش حمایت کنید

    • ahm

      من که فکر نمیکنم توی لیگ کشورهای درجه یک اروپا راهش بدن نهایت یونان یا بلژیک یا مثلا ترکیه و بازهم فکر نمیکنم موفقیتی کسب بکنه لازمه موفقیت در اروپا داشتن ظرفیت بالای ذهنی و فکری است که با توجه به اینکه طارمی نشان داده اهل حاشیه است و سریعا جذب جذابیت های جامعه و اطرافش خواهد شد و از درخشش خبری نیست و خیلی زود برمیگرده به لیگ های عربی یا داخل مگراینکه معجزه ای رخ بده.

    • بدون نام

      امیدوارم بره فوتبالش چنان نابودشه که اصلااسمی ازش نباشه تومیادین فوتبال چون داره نامردی میکنه وقتی باعث محرومیت تیم شدی بمون سرجات فصل بعدچطوربازیکنی که قرارداد نداره تمدیدمیکنه وقتی عامل محرومیت خودش نفراول رفته چوب خداصدانداره چنان میزنه توسرت که یه عمرپشیمونی واست داشته باشه

    • بدون نام

      برو بابا حالم دیگه ازت بهم میخوره حال بهم زن.گندشو در آورده خجالت خوب چیزیه. با احساسات ما بازی کرد حالا میخاد برا خودش بره تیمای عربی. اگه بره تیم ما از حاشیه دور میمونه به سلامت .

    • بدون نام

      طارمی میگفت اگه بخودم از لنگ برم فقط اروپا چون پرسپولیس بهترین تیم اسیاست!!!! یعنی الان با این کارش گفت پرسپولیس هیچی نیست واسش؟؟!!خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج