۶۵۸۳۰۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رئال؛ از مدعی قهرمانی تا تلاش برای سهمیه!

رئال مادرید در نمایشی دور از انتظار و با تساوی امشب در زمین سلتا نشان داد که از همان روز شکست در ال کلاسیکو نسبت به لالیگا قطع امید کرده بود.

ورزش سه: رئال مادرید در نمایشی دور از انتظار و با تساوی امشب در زمین سلتا نشان داد که از همان روز شکست در ال کلاسیکو نسبت به لالیگا قطع امید کرده بود.

رئال در حالی قدم به ورزشگاه سلتا گذاشته بود که با توجه به برتری بارسا در برابر لوانته، فاصله با صدر به 17 افزایش یافته بود(با یک بازی کمتر). رئال محکوم به برد بود و بازی را هم خوب شروع کرد؛ ولی رفته رفته میزبان بر بازی مسلط شد.
رئال؛ از مدعی قهرمانی تا تلاش برای سهمیه!

کهکشانی ها پس از اینکه از سلتا عقب افتادند، به لطف دو گل گرت بیل خیل سریع جبران کردند و نیمه اول را با پیروزی 2-1 به رختکن رفتند.

شاگردان زیدان در نیمه دوم هیچ نشانی از کیفیت همیشگی خود نداشتند و در نهایت با دریافت گل تساوی تنها یک امتیاز از این بازی کسب کردند. رئال بسیار خوش شانس بود که کیلور ناواس پنالتی آسپاس را مهار کرد، در غیر این صورت دومین شکست متوالی در لالیگا به ثبت می رسید.

رئال؛ از مدعی قهرمانی تا تلاش برای سهمیه!

حالا فاصله رئال با بارسا 16 امتیاز، با اتلتیکو 7 و با والنسیا 5 امتیاز است. رئال در حالی تیم چهارم جدول است که از تیم پنجم یعنی سویا تنها سه امتیاز بیشتر دارد. هرچند رئال هنوز یک بازی عقب افتاده دارد؛ ولی با کیفیت کنونی و بی انگیزگی شگفت انگیزی که ستاره های این تیم در لالیگا از خود نشان داده اند، کار سختی تا پایان فصل در پیش خواهد داشت و قهرمان دو دوره اخیر اروپا در عین ناباوری در حال حاضر باید برای کسب سهمیه بجنگد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج