۶۵۹۶۱۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سیمئونه: هنوز رئال مادرید بهترین تیم جهان است

سرمربی اتلتیکومادرید معتقد است که هنوز رئال مادرید بهترین تیم جهان است.

ایسنا: ‌به نقل از آس، اتلتیکومادرید سه‌شنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری با سه گل ییدا ‌اسپورتیو را شکست داد و با توجه به پیروزی ۴ بر صفر در بازی رفت به راحتی به دور بعد صعود کرد. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت‌: ویتولو بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. او کم کم نیازهای تیم را شناخت و بازی اصلی خود را به نمایش گذاشت. ویتولو در کنترل خوب، چرخش‌ها، پاس‌های بین خطی و انتقال توپ به خط حمله خوب عمل کرد. او باید از تک‌تک دقایق بهره ببرد.

سرمربی اتلتیکومادرید در مورد رسیدن به فینال کوپا دل ری اظهار کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم. از سختی‌های این رقابت‌ها به خصوص از مرحله یک چهارم نهایی آگاه هستیم. بهترین تیم‌ها در این مرحله حضور خواهند داشت و ما باید با آرامش تلاش خودمان را کنیم تا به دور بعد صعود کنیم. منتظر قرعه‌کشی هستیم.

سیمئونه در مورد افت رئال مادرید و وضعیت خوب تیمش گفت‌: در مورد رئال مادرید نظری نمی‌دهم. این تیم هنوز بهترین باشگاه جهان است. همه عناوین را فتح کرده است. فوتبال به لحظات بستگی دارد و ما سرمربیان آماده هستیم تا با هر شرایطی کنار بیاییم. باید احساسمان را به بازیکنان انتقال دهیم تا تعادل حفظ شود.

سرمربی آرژانتینی در ادامه‌ اظهار کرد: خوشحال هستم که شش سال از حضورم در اتلتیکومادرید می‌گذرد و توانستم کوپا را فتح کنم. اکنون بازیکنانی همچون کوین گامیرو، دیگو کاستا، آنخل کورئا، آنتوان گریزمان و فرناندو تورس را در اختیار دارم. آنها بازیکنان جنگجو و بزرگی هستند. به آنها افتخار می‌کنم. تیم از ماه گذشته شروع به پیشرفت کرد. این زمانی بود که توانستیم از موقعیت‌های به وجود آمده نهایت بهره را ببریم. توانستیم گلزنی کنیم و این قضیه برای یانیک کاراسکو، ویتولو و کورئا خوب است. بازیکنان به مشارکت در گلزنی نیاز دارند.

سرمربی قرمز و سفید پوشان در پایان اظهار کرد: در ۲۰ - ۳۰ ‌دقیقه دیدار رفت حریف خیلی خوب بازی کرد و موقعیت‌های گل داشت اما در ادامه‌ توانستیم بازی را در اختیار بگیریم و گلزنی کنیم. بیش از نتیجه‌ دیدار رفت برای من رقابت کردن اهمیت داشت. این موضوع برای تیم خوب است. همیشه باید بهتر شد و به رشد خود ادامه‌ داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج