اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۶۳۰۸۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سیمئونه: با کاستا و ویتولو قوی‌تر شده ایم

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، امیدوار است که زوج دیگو کاستا و ویتولو بتوانند در ادامه فصل، این تیم را به نتایج بهتری برسانند.

ورزش سه: دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، امیدوار است که زوج دیگو کاستا و ویتولو بتوانند در ادامه فصل، این تیم را به نتایج بهتری برسانند.

اتلتیکو فردا در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری میزبان سویا خواهد بود و مثلث دیگو کاستا، ویتولو و آنتوان گریزمان برای اولین بار در این فصل می توانند در کنار هم بازی کنند.
محرومیت اتلتیکو از بازار نقل و انتقالات باعث شد تا دیگو کاستا و ویتولو، یک نیم فصل دور از میادین باشند؛ با این وجود، اتلتیکو در جدول لالیگا، نزدیک ترین تعقیب کننده بارساست و سیمئونه معتقد است که با حضور آنها، اتلتیکو می تواند به نتایج بهتری برسد.
سیمئونه: با کاستا و ویتولو قوی‌تر شده ایم

او به خبرنگاران گفت: " تیم تا دسامبر در کنار هم بود. ما فصل را بسیار خوب شروع کردیم؛ به ویژه در لیگ. حضور کاستا و ویتولو باعث تقویت تیم می شود و گزینه بسیار بیشتری به ما می دهد. داشتن آنها در این دیدار، امکانات بیشتری در اختیار ما قرار می دهد.
سویا تیم رقابت های حذفی است و در این رقابت ها همیشه فوق العاده کار کرده اند. آنها از نتایج اخیرشان ناراحت هستند اما یک تیم فوق العاده اند و بسیار خطرناک؛ به ویژه در خط میانی و حمله. ما باید بازی را به سمتی ببریم که بیشتر راحت هستیم. بازی با آنها، روی کاغذ، دشوارترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی است و ما باید به تیمی که چنین بازیکنان خوبی دارند، توجه داشته باشیم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج