۶۶۳۴۱۴
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

چراغ سبز شفر به گلر استقلال

وینفرد شفر تصمیم خود را برای استفاده از سید مهدی رحمتی در دیدار با پدیده خراسان گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن جای حسینی را بعد از هفته ها در ترکیب آبی پوشان خواهد گرفت.

خبرگزاری فارس: استقلال روز جمعه در حالی به مصاف پدیده خراسان می رود که وینفرد شفر تصمیم دارد از مهدی رحمتی در این دیدار استفاده کند. البته ترکیب آبی پوشان تا روز جمعه ظهر اعلام خواهد شد اما شواهد و قرائن نشان می دهد سرمربی آلمانی می خواهد از رحمتی در مشهد بهره ببرد.

شاید این موضوع یک علامت سوال را ایجاد کند که سرمربی استقلال چرا می خواهد از رحمتی به جای حسینی که بعد از مدت زمانی طولانی دروازه اش باز شده استفاده کند اما ظاهرا سرمربی آلمانی یک دور اندیشی در این زمینه کرده است.شفر از آنجا که به خوبی می داند استقلال روز ۱۰ بهمن ماه در آبادان کار بسیار سختی در جام حذفی مقابل نفت دارد تصمیم دارد از حالا رحمتی را در شرایط مسابقه قرار بدهد تا وی در دیدار نیمه نهایی جام حذفی در شرایط مسابقه باشد.

باید دید سرانجام رحمتی در بازی با پدیده به دروازه استقلال بر می گردد یا اینکه شفر همچنان روی سید حسین حسینی حساب باز خواهد کرد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • pesarbad

      متاسفممممممم براتون لیاقت این دروازه بان رو ندارین واقعا که

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به لنگیا ربطی نداره لطفا تو مسایل خانوادگی سرورشن وارد نشوند باتشکر از لنگ.جان سوراخ اصلا اگه این لنگ نبود ما به کی میخندیدیم مرسی خدا از افرینش لنگ میخوام یه پرچم با لنگ سوراخ سوراخ درست کنم به افتخار افتخاری خخخ

    • بدون نام

      خدایش آدم در همه حال باید حقو بگه شفر نباید این کارو بکنه بابا حسینی رو نیمت نشین نکن آقای شفر مگه رحمتی نبودکه دوتا وسه تا کمتر توبازیاش نمیخورد؟؟؟

    • زریر رشیدی

      آقای نویسنده لطفا یکبار دیگر مقاله ایی را که منتشر کردی را بخوان تا متوجه تناقض بسیار در آن شوی.ابتدای مقاله گفته ایی که شفر تصمیم دارد که رحمتی را به جای حسینی بازی بدهد.در حالی که چند سطر پائینتر مینویسی از شواهد و قرائن بر میاید و سپس سئوالی را مطرح میکنی که القا کننده این مسئله است که شفر یقینا از رحمتی استفاده میکند.پس از آن یکبار دیگر این مسئله را با شک و گمان مطرح میکنی‌.در یک مقاله دو بار یقین و قطعیت را چاشنی یک رویداد میکنی و دو بار هم با شک و تردید آن رویداد را مطرح میکنی.خداوند از تقصیرات و خیانتهای ما در اموری که به ما مربوط است بگذرد.این زمستان هم مانند همه دشمنیها با استقلال میگذرد و رو سیاهی به ذغال فروش بد طینت میماند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت اقای رشیدی ما که از تمام چالشهای گذشته رو سفیددبیرون امدیم وهر چی این لنگیا سگ دو میزنن وپارتی بازی ومافیا بازی در میارن هنوز و هرگز به سرورشون استقلال بزرگ نمیرسن خدا با ماست چون اسمانش ابیه یا حق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج