adexo3
۶۶۴۵۲۰
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

اصفهانیان: داور بازی پدیده - استقلال کوتاهی کرد

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصمیم داور بازی پدیده - استقلال را نادرست ارزیابی کرد.

خبرگزاری تسنیم: فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داوران در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: جا دارد از همه داوران که این هفته قضاوت خوبی داشتند، تشکر کنم. در کل قضاوت داوران در هفته بیستم لیگ برتر را مثبت ارزیابی می‌کنم. در همه بازی‌هایی که گزارش آنها به ما رسیده، عملکرد داوران خوب بوده است. ما گروه آنالیز خودمان را داریم و آنها در روزهای آینده همه صحنه‌های داوری بازی‌های مختلف هفته را آنالیز خواهند کرد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد صحنه پنالتی تیم استقلال در دیدار مقابل پدیده، گفت: پنجشنبه و جمعه ۷ بازی برگزار شد. در این ۷ بازی، یک صحنه را در یک بازی برخی‌ها می‌گویند پنالتی بود و برخی دیگر می‌گویند پنالتی نبود. کارشناسان نظرهای مختلفی در این مورد می‌دهند، اما چیزی که برای کمیته داوران ملاک است، نظر گروه آنالیز خودمان است. در مورد پنالتی استقلال هم گروه آنالیز ما باید نظر بدهد.

اصفهانیان با اشاره به ورود زودهنگام بازیکن تیم پدیده به داخل محوطه جریمه، خاطرنشان کرد: طبیعی و مشخص است که بازیکنان تیم پدیده سریع‌تر و قبل از زدن ضربه پنالتی وارد محوطه جریمه شدند که این قانونی نیست و اشکان خورشیدی (داور بازی پدیده - استقلال) تصمیم خوبی نگرفت. داور در آن صحنه کوتاهی کرد و ورود غیر مجاز بازیکنان پدیده قبل از زدن ضربه به توپ را اعلام و پنالتی را تکرار نکرد، او باید بیشتر دقت می‌کرد.

اصفهانیان تصریح کرد: واقعاً از همه مربیان و افراد فوتبالی این است که خوب‌ها را هم ببینند. داوران ما این هفته واقعاً خوب قضاوت کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همینه که تیمها از ناداوری و بی لیاقتی بعضی به اصطلاح داوری ضربه میخورن

    • بدون نام

      با این کاراتون فقط از داوراتون پشتیبانی میکنید همتون پرسپولیسی هستید آقا اصفهانیان دلتون خوش واقعا فوتبال ایران فقط دست آدمهای نامردی مثل شماست

      پاسخ ها

      • م.الف

        جالبه هرکی به نفع استقلال حرف نزنه میگید اینا همه پرسپولیسی ولنگی هستن که بااین حساب بیشتر از 90درصدمردم پرسپولیسی هستن ولی هروقت هرجاآمارگیری بشه وپرسپولیس بیشتر رأی بیاره میگید اینا همه اش تقلب ودروغه.آخه چرا اینقد حقیر شدین؟؟؟!!!

    • بدون نام

      تو که داور بودی متوجه نمی شی صحنه بزرگنماییه

    • مهرداد

      داور میخواست یه جوری گندی رو که زده بود جبران کنه

    • حمید سلیمی

      آقای اصفهانیان واقعا در فیفا در حق شما کاملا اجحاف شده با این مدیریت و با این داوران که شما برای بازیهای پرسپولیس و نفت پرسپولیس با گسترش و استقلال با پدیده و اینکه کارشناسی به حق شما که میگویید داوران این هفته قضاوت خوبی داشته اند. شما باید با این داوران در جام جهانی با مدیریت خود تان بازیها رو در امر داوری یاری کنید قطعا شما بهتر ین مدیر با انتخابی شایسته بر گزیده خواهید شد در ضمن کارشناسی شما هم بی نقصه چونکه می گویید داور پنالتی استقلال که کاملاً پنالتی درست باید حتما خورشیدی پنالتی رو تکرار میکرد من به عنوان یه برادر کوچک از شما یه پیشنهادی دارم قبل از بازی به داوران که برای بازی با استقلال معرفی می کنی بهشون یادآور کن که بابا هرگاه برای استقلال پنالتی گرفتید حتما با هر نحوی هم که شده استقلال باید بازم تکرار می کنم باید استقلال از اين بازي پیروز از زمین خارج شود و هرگاه پرسپولیس بازی داشت حتماً باید این تیم با باخت از زمین خارج گردد نه کارت زرد به درد کسی نه خطای که نمی گیرید اينو حتماً بهشون سفارش کن البته ميدونم که شما با این هوش و استعداد ی که شما دارید با یه نحوی بهشون اطلاع رسانی می کنی ولی عزیز م ما هواداران خیلی دوستون داریم دقت کن که خدای ناخواسته مشکلی براتون پیش
      نیاد خدایا همه ما رو به راه راست هدایت کن و در جهان آخرت انشاالله رو سفید باشیم چونکه ما مسلمان هستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خسته نشدی با ای انشاء بد و بی معنی که نوشتی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج