۶۶۸۲۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زاتزا، رودریگو و مینا بهتر از bbC

سه مهاجم والنسیا آمار بهتری نسبت به سه مهاجم رئال مادرید در گلزنی داشتند.

ایسنا: ‌به نقل از آس، والنسیا رافائل بنیتس در سال‌های نخست قرن جدید با رئال مادرید رقابت می‌کرد و دو لالیگا را به خاطر خط دفاعی قوی تیمش توانست از این تیم برباید. والنسیا در زمانی که دو جام بالای سر برد تنها ۲۷ گل دریافت کرد. از طرفی مارسلینو در این فصل با والنسیا در خط دفاعی خوب نبوده و تنها در شش بازی توانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد. آخرین باری که این اتفاق افتاد به هشت هفته‌ پیش و مقابل اسپانیول برمی‌گردد. والنسیای مارسلینو در خط حمله قابل توجه است.

شاگردان او در این فصل ۴۲ گل به ثمر رساندند یعنی دو گل بیشتر از رئال مادرید. ۲۶ گل والنسیا را سه مهاجم این تیم تا رسیدن ویتو به ثمر رساندند. سیمئونه زاتزا (۱۰)، رودریگو (۹) و سانتی مینا (هفت) این گل‌ها را به ثمر رساندند و ۱۲ بار بیش از bbC گلزنی کردند. از طرفی مینا سومین بازیکن گلزن تیم مارسلینو بیش از کریستیانو رونالدو (۶)، گرت بیل (۶) و کریم بنزما (۲) گلزنی کرده است.

مینا که امروز از ابتدا به میدان خواهد رفت تحول عظیمی در والنسیا به وجود آورد. او بازیکنی است که بیش از همه در لالیگا به عنوان بازیکن ذخیره گلزنی کرده است. مهاجم ‌اسپانیایی هفت گل (با در نظر گرفتن کوپا دل ری) در این شرایط به ثمر رسانده است. مینا که سه فصل پیش در تابستان با قراردادی به ارزش ۱۰ میلیون یورو به والنسیا پیوست، در ۱۰۶۴ ‌دقیقه توانست در لالیگا و کوپا دل ری ۱۰ گل به ثمر برساند و سه پاس گل دهد. یعنی در هر ۱۰۶ ‌دقیقه یک بار گلزنی کرده است. در این مورد تنها گرت بیل به این بازیکن نزدیک است. او در این فصل پس از انجام ۱۰۸۱ ‌دقیقه بازی توانست ۹ گل به ثمر برساند (۱۲۰ ‌دقیقه برای هر گل) . این‌ در حالی است که کریم بنزما در ۲۲ بازی (در شش رقابت) در ۱۰۶۴ ‌دقیقه شش گل به ثمر رسانده است. سه مهاجم سفید و سیاه پوشان ( در حالی که مارسلینو با دو مهاجم بازی می‌کند) ۳۲ گل در لالیگا و کوپا دل ری به ثمر رساندند. این‌ در حالی است که رونالدو، بیل و بنزما ۳۳ بار در لالیگا، کوپا دل ری، لیگ قهرمانان اروپا، سوپر جام ‌اسپانیا و اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها گلزنی کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج