adexo3
۶۶۹۳۹۸
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

اسدی: استقلالی‌ها مشکوک به دوپینگ هستند!

کاپیتان صنعت نفت آبادان اعلام کرد تیمش آماده دیدار با استقلال در جام حذفی است.

ورزش سه: مرتضی اسدی درباره شرایط تیم نفت آبادان در آستانه دیدار با استقلال عنوان کرد: تیم ما بعد از برد خوبی که مقابل سپیدرود به دست آورد، از نظر روحی در شرایط مناسبی قرار دارد. تمرینات منظمی را انجام می دهیم و الان نیز خود را برای دیدار با استقلال آماده می کنیم. همه چیز خوب پیش می رود و آماده ایم تا یک بازی خوب مقابل استقلال انجام دهیم.

وی درباره شرایط استقلال گفت: استقلال این روزها وضعیت خیلی خوبی پیدا کرده است؛ این تیم از زمان حضور آقای شفر وضعیتش متفاوت شده و واقعا کار سختی خواهیم داشت. اما این فرصتی که نصیبمان شده را به راحتی از دست نمی دهیم. ما برای رسیدن به نیمه نهایی حذفی زحمت زیادی کشیدیم و حالا برای حضور در فینال هر کاری خواهیم کرد. امسال می خواهیم یک افتخار تاریخی را برای مردم آبادان رقم بزنیم و با همت بچه ها تلاش خواهیم کرد تا این مردم را خوشحال کنیم. مردم آبادان لیاقت بهترین ها را دارند و امیدوارم بازهم بتوانیم خوشحال شان کنیم.

کاپیتان صنعت نفت آبادان با اشاره به درخواست استقلالی ها برای حضور ماموران دوپینگ در آبادان بیان کرد: اگر منظور مسئولان استقلال از تست دوپینگ تیم ما بوده که باید بگویم شرایط استقلال بیشتر از ما مشکوک است.

آنها ناگهان متحول شدند و اگر قرار به اتهام زدن باشد، ما باید این کار را انجام دهیم. به هر حال ما از حضور ماموران دوپینگ در آبادان استقبال می کنیم و امیدوارم بهترین ماموران تست دوپینگ هم به آبادان بیایند و کارشان را انجام دهند.

اسدی در پایان افزود: همه بازیکنان ما آماده هستند تا یک نتیجه خوب مقابل استقلال رقم بزنیم. بی تردید هواداران زیادی به ورزشگاه می آیند که حمایت کنند. پیشاپیش از این هواداران ممنونم و خواهشم این است که بدون حاشیه و تنش به حمایت از تیم بپردازند تا انشاءالله در زمین بتوانیم روز خوبی را سپری کنیم و نتیجه مطلوبی بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است مگر شیشتقلال هم میتونه تست دوپینگ بده همشون فکر کنم مثل استورشون مجیدی دوپینگی باشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی برو املا تمرین کن بعد بیا نظر بده

      • احسان مجیدی

        اها یادمه ک دوسال چهارتا شدین فرهاد چهار بار شمارو سوزونده خخخخخخخخ

    • بهزاد

      اخه سرمربی تان سابقه خوبی تو دوپنگ نداره وگرنه بازیکنان صنعت همگی خوب وپاک هستند

    • محمد

      ان شاالله. کیسه ها سوراخن شما سوراخترش کنین.

    • بدون نام

      میتونن!!!!! تو هم اگه جرات داری یه پینگ کن !!!!

    • بدون نام

      استقلال سوراخه

    • لاجورد

      آفرین به شجاعت. مرتضی اسدی که مشکوک بودن اوضاع صنعت نفت را علنا اقرار فرموده اند اگرچه اتهام توهم آمیز به استقلال را هم چاشنی عرایضشان نموده اند.ولی بازهم درود به شهامتشان در اقرار به مشکوک بودن شرایطشان...

    • یوسف20

      میگم این همون صنعنت نفتی نیست که پرسپولیسو برد .. اهان این اون صنعن نفتیه که استقلال همین چن هفته پیش سوراخش کرد .. وا دوتاشون یکین .. خخ افتخار نمیکنیم تیم کوچولوی صنعتو بردیم .. ولی لنگ باید شرم کنه که از یه همچین تیمی حذفید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج