اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۷۰۴۴۶
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

خریدهای تراکتور در نیم فصل دو رقمی شد!

تیم تراکتورسازی در نیم فصل رقابت های لیگ برتر هفدهم، ۱۰ بازیکن جدید به خدمت گرفته است.

ورزش‌سه: تیم تراکتورسازی در نیم فصل رقابت های لیگ برتر هفدهم، ۱۰ بازیکن جدید به خدمت گرفته است. تراکتورسازی اگرچه در ابتدای فصل به دلیل محرومیت از جذب بازیکن جدید با کمبودها و مشکلات زیادی در این خصوص مواجه شد، اما در نیم فصل با جذب بازیکنانی تا حد زیادی این مسائل را جبران کرد.

مسئولان تراکتورسازی در نیم فصل تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بتوانند همه مشکلات خود را برطرف کنند که به نظر می رسد موفق هم شده اند. آنها ۱۰ بازیکن جدید به جمع نفرات خود اضافه کردند و حالا با قدرت بیشتری در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حضور می یابند.

تراکتورسازی بعد از خارج کردن هادی محمدی و امیرنصرآزادانی از لیست بازیکنان خود، امید عالیشاه، احسان پهلوان، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر، ژوردی آلمیدا، قائم اسلامی خواه، رضا شربتی و ارسلان مطهری را به عنوان سهمیه نیم فصل و به جای دو بازیکن مصدوم به خدمت گرفت.

آنها به تازگی گریگوف سیمه مدافع اهل کشور کرواسی و سلیمان کرپیچ مهاجمی از کشور بوسنی را هم به عنوان سهمیه آزاد به خدمت گرفتند تا خریدهایشان در نیم فصل دو رقمی شود.

این تعداد خرید بازیکن در نیم فصل تقریبا بی سابقه بوده؛ اما مسئولان تراکتورسازی با استفاده از همه پتانسیل خود از جمله جذب سربازهای دیگر تیم ها توانستند به آن برسند.

گفتنی است؛ تراکتورسازی هنوز یک سهمیه بازیکن آزاد خالی دارد که در صورت صلاحدید ساغلام می تواند بازیکن جدید در آن پست به خدمت بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تیم های بدبخت باید بازیکن بسازن پرورش بدن و بهشون فرصت بدن بعد تراکتور سازی بره مفت مفت دوسال تمام بخاطر خدمت سربازی از بازیکنها استفاده کنه.این چه قانونیه اخه؟؟؟تراکتور سازی اسمش رو خودشه چه ربطی به سپاه و ارتش و نیروی انتظامی داره؟چرا استقلال و پرسپولیس و فولاد و پارس جنوبی و... نمیتونن بازیکن سرباز بگیرن؟؟؟فقط تراکتور سازی خوبه،؟؟؟؟

    • مهرداد

      قوانین فوتبال ما بر اساس نیازهای سوراخسوزها تنظیم یا تغییر میکنن خیالشون هم راحته هرشعار ضد میهنی و نژادپرستانه میدن کسی هم قرار نیست اقدانی کنه

    • باریش

      یاشاسین ازربایجان

    • پرشورها

      به کوری حسودان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج