adexo3
۶۷۱۰۳۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تعلیق مدیر وستهام برای سیاست‌ نژادپرستانه

باشگاه وستهام، مدیر نقل و انتقالات خود را به خاطر به کارگیری سیاست‌های نژادپرستانه تعلیق کرد.

ورزش سه: باشگاه وستهام، مدیر نقل و انتقالات خود را به خاطر به کارگیری سیاست‌های نژادپرستانه تعلیق کرد.

تونی هنری، مدیر نقل و انتقالات باشگاه وستهام اخیرا اعلام کرده بود که باشگاه قصد دارد تعداد بازیکنان آفریقایی خود را محدود کند، زیرا به عقیده او، بازیکنان آفریقایی رفتار و کردار خوبی ندارند و دائم به دنبال ساختن جنجال و آشوب هستند. همین اظهارات، واکنش باشگاه وستهام را به همراه داشت و آنها مدیر با تجربه خود را فعلا تعلیق کرده اند.
در بیانیه باشگاه وستهام آمده: " باشگاه تایید می‌کند که تونی هنری، مدیر نقل و انتقالات باشگاه تا پایان تحقیقات، از کار خود تعلیق شده است. باشگاه وستهام هیچگونه تبعیضی را قبول نمی‌کند."
تعلیق مدیر وستهام برای سیاست‌ نژادپرستانه

لرد اوسسلی، مدیر داخلی باشگاه که مسئولیت این تعلیق با او بوده، ایمیلی از سوی هنری را منتشر کرد که در این ایمیل، هنری چنین اتهاماتی به بازیکنان آفریقایی زده است. در این ایمیل آمده:" ما دیگر بازیکن آفریقایی نمی‌خواهیم، زیرا آنها به اندازه کافی خوب نیستند. من توماس را برای تماشای بازی آنها فرستادم و او هم موافق نبود. اگر پالاس آنها را جذب کند، خوش به حالشان!"
از هنری سوال شده بود که آیا این سیاست باشگاه بوده که بازیکنان غیرآفریقایی جذب کند و او این موضوع را رد کرده؛ ولی تایید کرده که مدیریت باشگاه نیز از این موضوع که آنها کمتر به سراغ بازیکنان آفریقایی بروند، حمایت می‌کند. او گفته بود:" نه موضوع نژادپرستانه نیست. به نظرم برخی از آنها رفتار بدی دارند. ما با ساخو مشکل داشتیم. به نظرم وقتی آنها در ترکیب جایی ندارند، آشوب ایجاد می‌کنند. این موضوع ربطی به نژاد آفریقایی ها ندارد.
به بازیکنان درجه یک آفریقایی نگاه کنید، هیچ مشکلی ندارند. با این حال برخی از آنها وقتی بازی نمی‌کنند برای ما مشکل ساز می‌شوند."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج