اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۷۳۱۲۴
۱۲ نظر
۵۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
پ

داداش‌زاده:

شهامت علی کریمی، قابل ستایش است

بهزاد داداش‌زاده با تمجید از عملکرد علی کریمی از بعد فنی و اخلاقی در سپیدرود از هواداران این تیم درخواست حمایت بیشتر برای دستیابی به نتایج مدنظر را کرد.

ورزش سه: بهزاد داداش‌زاده، هافبک گیلانی سابق پرسپولیس در خصوص شرایط سپیدرود گفت: به عنوان یک گیلانی افتخار می‌کنم که بعد از سال ها یک مربی مقتدر هدایت سپیدرود را به عهده گرفت. به آقای تن زاده بابت این انتخاب تبریک بگویم.

وی در واکنش به اتفاقات حاشیه‌ای علی کریمی در نشست خبری بعد از بازی مقابل استقلال خوزستان گفت: این اتفاقات طبیعی است و کریمی هم مربی است که با مشکلاتی در تنهایی با آنها برخورد کرده، متاسفانه این تیم مدیر ندارد و بعضی ها از نتیجه‌گیری خوشحال نیستند. در رشت هر کسی اعتبار خودش را دارد و متاسفانه عرصه را برای برخی آقایان باز گذاشتیم که اشتباه کردیم و برای دیگران مشکل می‌تراشند که خودشان تیم بگیرند و متاسفانه باید بگویم با شیرینی و دسته گل به هیئت فوتبال و اداره ورزش می‌روند تا تیم بگیرند.

داداش‌زاده با تمجید از علی کریمی گفت: ما باید از وجود علی کریمی استفاده ببریم. علی کریمی می خواهد حق خودش را بگیرد. او دارد به خاطر مردم حرص می‌خورد. تماشاگر احساسی و بطری پرتاب می‌کند باشگاه باید ۴۰ میلیون تومان جریمه شود؟ تماشاگر عاشق است و آنها روی سکوها مربی هستند. کریمی با اقتدار حرف دلش را زد. علی دایی و محمد مایلی کهن از گذشته اینطور بودند و باید اینگونه سرمربیان باشند تا همراه شویم و از فوتبال و البته از سپیدرود حمایت کنیم. از آقای تن‌زاده خواهش دارم که گول حیله گر‌ها را نخورند و برای حمایت از سپیدرود از تمام توانشان مایه بگذارند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به عملکرد پرسپولیس در این فصل به همراه برانکو ایوانکوویچ گفت: پرسپولیس فراتر از فوتبال ایران بازی می‌کند و از نظر من خروج مهدی طارمی به نفع پرسپولیس و باعث احیای منشا و علیپور شد. پرسپولیس الان چیزی برای قهرمانی کم ندارد.

داداش‌زاده اما مدعی است برنامه ریکاوری تیم ملی و کی‌روش به سود بازیکنان شهرستانی نیست و در این باره می‌گوید:این برنامه برای بازیکنان تهرانی خوب است اما رفت و آمد اینگونه برای بازیکنان شهرستانی سخت است و باید مدیریت بهتری کرد. کی روش همانطور که تیم را به جام جهانی برده باید از او حمایت شود. ایشان باید با باشگاه ها تعامل داشته باشد. همه باید به هم کمک کنند تا در جام جهانی موفق باشند. قطعا می‌توانیم در جام جهانی نمایش موفقی داشته باشیم البته باید دیدارهای دوستانه قوی برگزار کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پ ع

      شهامت یا حماقت
      این کیه که شهامت داشته باشه

    • بدون نام

      شجاعت؟ بیشتر یه جور هوچی گری و کولی بازیه که با بیسوادی همراه شده .به دلیل شهرتش هم حاشیه امن داره و کسی کاری به کارش نداره.پس شجاعت منتفیه...خیلی دوست دارم بدونم این حرفهایی که در مورد بساز بفروشی اش تو شمال هست چقدر واقعیت داره.که اگه واقعیت داشته باشه اولین بسازبفروش و نابودکننده محیط زیسته که به شجاعت و حمایت از حق مردم شهرت پیدا میکنه! جامعه منحط ایران و قهرمانهای پوشالی اش کریمی و مدیری و....رسانه این جامعه هم باید آمدنیوز باشه دیگه!

    • مهدی

      ای ول علی ناز

    • بدون نام

      هیچ هم ستودنی نیست چون کریمی فقط به فکر منافع خودشه و میخواد نتایج ضعیفشو کمرنگ کنه

    • بدون نام

      والله ما قلعه نویی که دیدیم اینقدر در مورد عادل ونود انتقاد میکرد والان با افتخار کاپ رو از دستش گرفت علی کریمی هم شاید یه چیزی از فدراسیون میخواد وقتی بهش رسید مشینن با هم دیزی میزنن و به مردم میخندن حالا آگه نشد همچین چیزی آون وقت معلوم میشه داش علی چقدر برا ملت حرف میزد چقدر برا هدف خودش!

    • بدون نام

      جناب داداش زاده عزیز، ظاهرا یادتان رفته الگوی شهامت و راستگویی ناصر حجازی بوده....
      زدن این حرفهای کوچک آنهم اینروزها خیلی ساده هست
      برگردید عقب تر و کمی به حافظه خود فشار بیاورید.

      پاسخ ها

      • موسوی

        دوست عزیز نمیخواد به خودت اینقدر فشار بیارید!!! شما کیسه ها همیشه کور کورانه و از تعصب بیجا قضاوت میکنید.اصلن چه ربطی به مرحوم حجازی داره !!!؟تازه اون مرحوم مگه چقدر جلوی فساد فوتبال وایستاد!!!! جز موارد جزئی که این روزا توی کیسه ها امسال روشن دارن نقد میکنن .

    • مظفری

      بی تربیتی و لات بازی که شهامت نمی خواد ،،، بهیچ وجه حرکت کریمی قابل دفاع نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زرت اینم ازلنگیا فردوسی پور

    • علی

      درودبرعلی کریمی باغیرت که زیربارهیچگونه زوری نمی رود،آفرین برشرفت جادوگر

    • خبرنگار روزنامه

      آقای نویسنده واقعا برات متاسفم این شهامت بود یا نامردی بی تربیتی بی حرمتی بی احترامی وتو هم دست کمی از کریمی نداری که از یک حرمت شکن حمایت میکنی قلم احترام دارد قلم را زمین بگذار وگمشو برو

    • حسام الدین

      آقای علی کریمی که از افتخارات باشگاه پرسپولیس وفوتبال ایران هست معلوم نیست بااین رفتارهاش دنبال چیه؟
      مابهتراز آقایان پروین؛دایی ؛مایلی کهن و...درفوتبال نداشتیم که هیچوقت دتبال سیاه نمایی وهوچی گری نبود وهروقت هم اعتراض داشته اند که بعضا هم خیلی شدید بوده حرمت وآبروی افراد رو رعایت کرده و راحت حرفشون رو زدن!
      کریمی باید بدونه که اگر مشکلی هست ومدرکی دال بر فساد در فوتبال دارن به قانون رجوع ومسائل رو مطرح کنن واین شانتاژ بازی وشلوغ کاری های فضای مجازی رو کنار گذاشته ودنبال کار حرفه ای خودش باشه که تاالان از قبلش به اینجارسیده..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج