اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۷۳۳۱۳
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

هدف پرسپولیس: قهرمانی با ۹ رکورد جدید!

پرسپولیسی‌ها فصل گذشته با جابه‌جایی چند رکورد موفق به کسب قهرمانی شدند و حالا بدشان نمی‌آید که این فصل با ارتقای همین رکوردها و البته ثبت چند رکورد جدید، دومین قهرمانی متوالی خود را جشن بگیرند.

خراسان ورزشی: پرسپولیسی‌ها فصل گذشته با جابه‌جایی چند رکورد موفق به کسب قهرمانی شدند و حالا بدشان نمی‌آید که این فصل با ارتقای همین رکوردها و البته ثبت چند رکورد جدید، دومین قهرمانی متوالی خود را جشن بگیرند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به رکوردهایی که برای پرسپولیس در لیگ هفدهم قابل دسترسی هستند.

تعداد برد: پرسپولیس در لیگ شانزدهم با‌۲۰ برد توانست رکورد تعداد برد در تاریخ لیگ برتر را از آن خود کند‌. پیش از این تیم‌های فولاد در لیگ چهارم، استقلال در لیگ هشتم، سپاهان لیگ نهم، سپاهان، تراکتورسازی و استقلال در لیگ یازدهم و استقلال در لیگ دوازدهم موفق به کسب ۱۹‌ پیروزی شده بودند. حالا پرسپولیس در ۸ بازی پیش‌روی خود این فرصت را دارد تا رکورد خودش را ارتقا دهد.‌ صنعت‌نفت، استقلال‌خوزستان، استقلال تهران، سایپا، پدیده، پارس‌جنوبی، ذوب‌آهن و سپیدرود،‌ ۸ حریف لیگ برتری پرسپولیس تا پایان لیگ هستند که در صورت پیروزی مقابل ۶ تیم، سرخ‌ها می‌توانند رکورد فصل قبل خود را بشکنند.

کمترین تعداد باخت: کم‌شکست‌ترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر‌، پرسپولیس دوره اول‌، پاس و استقلال در لیگ سوم‌، استقلال لیگ پنجم و استقلال خوزستان لیگ پانزدهم با ۳ شکست هستند‌. پرسپولیس تا اینجای مسابقات فقط یک بار مغلوب شده‌ و برای ثبت یک رکورد رویایی باید در ۸ ‌بازی آینده شکست نخورد. البته با یک شکست دیگر هم پرسپولیس می‌تواند رکورد کم‌شکست‌ترین تیم تاریخ لیگ را از آن خود کند.

گل خورده: رکورد کمترین گل خورده برای استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم‌ و پر‌سپولیس در لیگ شانزدهم است که ۱۴‌ گل خوردند. پرسپولیس تا پایان هفته بیست‌و دوم فقط ۹ بار ‌دروازه خود را باز شده دیده و با ادامه این روند می‌تواند به ثبت یک رکورد جدید دیگر هم امیدوار باشد.

کلین‌شیت: استقلال قهرمان لیگ دوازدهم موفق به ثبت ۲۱ کلین‌شیت در آن دوره شد که رکورد تاریخ لیگ برتر است‌. اگر پرسپولیس ‌بخواهد این رکورد را از چنگ رقیب دیرینه خود در آورد، باید در ۸ بازی آینده خود گلی‌ دریافت نکند تا تعداد کلین‌شیت‌های این تیم به عدد ۲۲ برسد؛ اتفاقی که البته به اندازه قهرمانی تیمی غیر از پرسپولیس در این فصل بعید و دور از ذهن است!

تفاضل گل: سپاهان در لیگ نهم با تفاضل گل ۳۷+ رکورددار بهترین تفاضل گل در تاریخ لیگ برتر است و حالا پرسپولیس با تفاضل گل ۲۸+ اگر در ۸ بازی باقی‌مانده بتواند تفاضل گل خود را ارتقا دهد یک رکورد جدید دیگر را هم به نام خود در تایخ لیگ برتر ثبت خواهد کرد.

میانگین امتیاز: فولاد لیگ چهارم با میانگین ۲،۱۵ امتیاز در هر بازی بیشترین میانگین امتیاز در تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص داده است. پرسپولیس برای شکستن این رکورد به ۱۶ امتیاز دیگر نیاز دارد. کسب ۱۶ امتیاز از ۲۴ امتیاز ممکن برای پرسپولیس آماده و با انگیزه چندان دور از ذهن نیست. ‌

مجموع امتیاز: سپاهان در لیگ نهم و استقلال در لیگ دوازدهم موفق به کسب ۶۷ امتیاز در یک دوره شدند که رکورد تاریخ لیگ برتر است، هر‌چند این ۲ تیم‌ این آمار را در لیگ ۱۸‌ تیمی ثبت کردند‌. پرسپولیس برای شکست این رکورد ۱۷ امتیاز دیگر می‌خواهد.

بیشترین فاصله با تیم دوم: فصل پیش پرسپولیس موفق شد لیگ را با ۹ امتیاز اختلاف با تیم دوم به پایان برساند که این رکورد تا این دوره‌، رکورد تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود. فاصله پرسپولیس با تیم دوم جدول در ‌حال حاضر ۲ رقمی است و پرسپولیس می‌تواند در لیگ امسال رکورد فصل قبل خود را در این زمینه ارتقا دهد.

زودهنگام‌ترین قهرمانی: بسیاری بر این باورند که قهرمانی پرسپولیس زودترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر است ولی پرسپولیس در این عنوان یک شریک دارد. سپاهان لیگ دوم هم مثل پرسپولیس ۳ هفته قبل از پایان فصل قهرمانی‌اش را جشن گرفت و حالا پرسپولیس لیگ هفدهم در شرایطی است که می‌تواند این رکورد را هم جابه‌جا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      میتونیم رکورد میزنیم میتونن؟ بسم ا...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زرت با کلک بازی وداوری بیژن حیدری

    • آقا امیری

      به خدا ضد تا رکورد بزنید همتون عقده ستاره های طلایی تاج کبیر را دارید رکورد یعنی دو قهرمانی ودو نایب قهرمانی که در کل یعنی چهار بار حضور در فینال است نه این چرت و مدتها .بع خدا خواب ستاره میبینید تو کرکری همیشه خجالت زده اید چون خودتون میدانید که بدون ستاره تو اسیا یعنی ......... فهمیدید القصه اگر تمرین کنید میتونید یک پنجمی تو اسیا بیاورید شرط میبندم الان هر چی لنگی که این مطالب شیرین استقلال را مطالعه میکند از درد به خود میپیچد آخه خیلی براتون زور داره که چرا حتی یک مقام هفتنی در آسیا ندارید آخه چرا چرا چرا ندارید پول بدید به کنفدراسیون آسیا یک ستاره بخرید به نظر ما ابی دلان می ارزه که بخرید اقلا کمی هر چند مصنوعی ولی عقده گشایی میشود خخخخخخخخ وای خدا مردم از خوشی

    • تاجی ام

      ب آمار دقت کنید . آمارها همه دست استقلال یا سپاهانه . اینا باید این رکوردهارو بزنن خخخخخ

    • سرخ

      ارتش سرخ آسیا

    • ارتش سرخ آسیا

      شیشتقلال هیسسسس6666666

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج