اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۷۳۶۰۵
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

مخالفت کی‌روش با درخواست برانکو

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با درخواست برانکو برای حاضر نشدن ملی پوشان پرسپولیس در تمرین ریکاوری تیم ملی مخالفت کرده است.

وبسایت نود: کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با درخواست برانکو برای حاضر نشدن ملی پوشان پرسپولیس در تمرین ریکاوری تیم ملی مخالفت کرده است.

برانکو ایوانکوویچ درپی مخالفت کی‌روش با این درخواست واکنشی نشان نداده، اما باید دید سرمربی پرسپولیس در قبال موافقت کی‌روش با درخواست مشابه سرمربی ذوب آهن چه واکنشی خواهد داشت.

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواهان عدم حضور ملی‌پوشان پرسپولیس در تمرینات ریکاوری این هفته تیم ملی شد. این نامه بنا به درخواست برانکو به فدراسیون فوتبال ارسال شد و دلیل آن فاصله کم بازی پرسپولیس با سپاهان و صنعت نفت آبادان و همچنین سفر سرخپوشان به آبادان عنوان شده است.

با این وجود کی‌روش با این درخواست مخالفت کرد و ملی‌پوشان پرسپولیس در دو جلسه از تمرینات باشگاه خود غایب بودند. این مخالفت درحالی رخ داد که با درخواست باشگاه ذوب آهن مبنی بر عدم حضور ملی‌پوشان این تیم در تمرینات ریکاوری این هفته تیم ملی موافقت شده و ملی‌پوشان ذوب آهن در تمرینات ریکاوری تیم ملی شرکت نکردند.

کی روش در حالی با درخواست ذوب آهن موافقت کرده که امیر قلعه نویی نسبت به برگزاری تمرینات ریکاوری تیم ملی بعد از بازی‌های هر هفته لیگ انتقاداتی را مطرح کرده و عنوان کرده بود که رفت و آمدهای بازیکنان ذوب آهن به تهران به ویژه در زمان هایی که تیم ذوب آهن در بازی‌های خارج از خانه به میدان می‌رود موجب خستگی جسمی ملی پوشان این تیم خواهد شد و به آنها آسیب می‌رساند.

ذوب آهن هفته بعد در تهران با سایپا بازی دارد و به نظر می‌رسد دلیل موافقت کی‌روش با درخواست قلعه نویی به خاطر همین بازی خارج از خانه باشد. البته بعید است که کی‌روش در آینده هم با درخواست‌های مشابه ذوب آهن موافقت کند اما فعلا وی همزمان و در یک هفته از تمرینات تیم ملی با درخواست برانکو مخالفت و با درخواست قعله نویی موافقت کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما چی میگی بابا کارتون شده اینکه افراد رو بدون هم بندازین وشایعه درست کنین بازیکنای پرسپولیس اکثر شون فیکس تیم ملی اند ولی مظاهری معلوم نیست اصلا بره روسیه بعد هم بازیکنای پرسپولیس تو تهران بازی داشتن وتمرین ریکاوری شون بجای اینکه تو باشگاه باشه زیر نظر مربی تیم ملی انجام شد شماها تا کاری نکنید که مربیان خارجی به جون هم بیفتن وکیروش رو فراری ندین بیکار نمی شینین بابا بخدا کیروش به تیم ملی اعتبار بخشیده چهار سال پیش ما گریه میکردیم که نسل فوتبال مون نابود شده بازیکن خوب نداریم الان به لطف کیروش دوتا تیم ملی خوب داریم بس کنید دیگه فردا پشیمون میشید وتیم ملی هم نابود میشه آگه کیروش بره ما هی میگیم کو گوش شنوا؟

      پاسخ ها

      • امیرحسین

        کاشکی برانکو با کیروش همکاری کنه چون سال جام جهانیه، و باعث خوشحالی مردم شود برانکو مربی حرفه ای و درجه یکی هست بااینکه براش سخته ولی فعلا تقریبا قهرمانیشون مسجل شده بعیده که بقیه تیمها بهش برسه، ممنون قهرمانان

    • بدون نام

      برای اینکه پرسپولیس تهرانه و ذوب تو اصفهان مسافت راه باعث مخالفت و موافقت هست

    • اسفندیار

      این کیروش هم دیگه شورشو درآورده میخواد یه کاری کنه پرسپولیس نتیجه نگیره.این کارهایی که کیروش میکنه فقط باعث خستگی بازیکنان ودر نتیجه باعث آسیب دیدگی بازیکنان میشود.

    • بدون نام

      کی روش فردی تند خو و عصبی است که در گروهش چهارم خواهد شد. متاسفانه در فوتبال ایران به کی روش خیلی بها می دهند

      پاسخ ها

      • سعید قوام

        اخه لنگیایه نامرد بخاطر پرسپولیس دارین تیم ملیتونو میفروشین اخه لنگ چع ارزشی داره اخه اخرش چی میخواد بکنه اخه شما لنگیا چقدر وطن فروشبن حال بهم زنین بخاطر پیروزیه ی تیم بی ارزش میگه تیم ملیش اخر میشع اصلا یازیکنایع شما کجا فیکسن یع بیرانونده که میبینین چطور جاشو به حسینی میده طارمیم گه تیم شما نیس سید جلال حالا یه چیزی بقیشم گع فیکس نیستن

    • بدون نام

      بابا این کی روش رییس فدراسیون فوتبال ایران است!

    • sardar

      سعید قوام ببند. ۱۹ کمه اخه جای شما بودم حرف نمیزدم کیسه اخه تیمه تا بخای راجبه سرورت صحبت کنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج