اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۷۴۳۶۴
۴۲ نظر
۵۰۰۲
۴۲ نظر
۵۰۰۲
پ

آقای علی کریمی! این جنون، نابودت می‌کند

پس از آن پنالتی که در بازی سپپید رود با استقلال خوزستان از تیم علی کریمی دریغ شد، بغض نابغه فوتبالی ایرانی ترکید و حالا هر چه که در این فوتبال از ناگفته‌ها داشته را دارد روی دایره می ریزد؛ از تاج و کمیته امر به معروف و نهی از منکر اصفهان تا عادل فردوسی پور! آیا علی کریمی در حال خودزنی است؟

برترین ها: پس از آن پنالتی که در بازی سپپید رود با استقلال خوزستان از تیم علی کریمی دریغ شد، بغض نابغه فوتبالی ایرانی ترکید و حالا هر چه که در این فوتبال از ناگفته‌ها داشته را دارد روی دایره می ریزد؛ از تاج و کمیته امر به معروف و نهی از منکر اصفهان تا عادل فردوسی پور! آیا علی کریمی در حال خودزنی است؟

به تجربه دریافته ایم آن که خلاف جهت حرکت می‌کند در نهایت دفع می‌شود و بیرون می افتد. این نوع بیان و لحن علی کریمی البته که قابل انتقاد است اما تعارف که نداریم خیلی‌ها محتوای حرف‌های کریمی را می‌پسندند و می‌دانند او اصولا اهل معامله و باج دادن‌های معمول نیست. دریغ که پایان این ماجرا برای کریمی خوش نخواهد بود! در واقع همان طور که نبوغ او به شکلی دیمی در بازی‌های بسیاری نجات بخش یک تیم و یک مردم می‌شد، حالا اما قرار نیست جنون او که همسنگ نبوغش هم هست رستگاری بیاورد، گو این که نبوغ در قاب بک بازی فوتبال مهاری ندارد، اما جنون در قاب یک سیستم مهارهای زیادی خواهد داشت.

هر نوع سیستمی با بی نظمی‌های نهادینه شده خودش فضایی ایجاد می‌کند که عوامل بر هم زننده را پس خواهد زد، دیگر مهم نیست مثلا فلان رئیس فدراسیون ده سال قبل درگیر چه ماجراهای مالی بوده و یا در بازی تاریخی ایران و کره در سئول چه گذشته؟! ماجرای مچ بندها چه بوده است؟ حتی این که رمز ماندگاری عادل فردوسی پور چیست هم خیلی مهم نیست! (او هم در قالب همین سیستم قرار می‌گیرد، کما این که لوگوی «نود» البته که بی احترامی به چهل میلیون نفر نیست، این یک اغراق ِدمُده و مستعمل است).

سیستم و آدم‌هایش می دانند چگونه از مجنون ها عاملی برای تثبیت خودش بسازند. فرد تک رو چنان تحت فشار قرار می‌گیرد که افکار عمومی پس از مدتی خودش دمار مجنون‌ها را در می‌آورد. حالا فعلا که برای کریمی هشتگ ساخته اند، اما دیری نیست که همین روند از او یک مایلی کهن ثانی بسازد. در یک سیستم هر حرکت خارج عرفی انگ خواهد خورد، طعنه خواهد شنید و بعد از مدتی برچسب‌هاست که حساب طرف را خواهند ساخت. این‌ها همه در یک نسبیت اتفاق خواهد افتاد. نمی خواهیم دائما و تماما حق را به علی کریمی بدهیم. به هر حال این که چگونه خودمان در قالب ها جای بدهیم هم هنری است ، اما خب در زمانه دوقطبی ساز فعلی خیلی آبرویی ندارد و این گرته ای از یک کلیت رفتاری در جامعه فعلی ماست.

در محیط‌های کاری در جماعت خانوادگی و ...گاه اگر کسی در قالبی قرار نمی‌گیرد، نباید و نمی‌شود اشکال‌ها را به سمت او سرازیر کرد، خصوصا که آن فرد شکلی از نبوغ را همراه خودش حمل کند، آن وقت آن هنر سیستم است که چگونه آن نبوغ را تحت سلطه در بیاورد و اصولا یادمان نرود که سیستم هایی که نوابغ را پس می‌زنند در واقع شکلی خشک و خفقان آور پیدا کرده‌اند و فروپاشی‌شان نزدیک است، خواه یک محیط کاری باشد و خواه ساختار فوتبال یک مملکت. فوتبال ما علی کریمی را می‌خواهد آرام و غیر قابل پیش بینی توامان.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیخیال

      نویسنده زر زیادی میزنه اینم حتما از تاج و دارو دسته پول گرفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علی کریمی درسته یخورده کله شقه ولی حرف ناحق نمیزنه کاری به نوع برخوردهاش ندارم ولی این مورد حق با کریمیه

    • بدون نام

      موافقم ولی متاسفانه موافقم

    • محمود

      این آدم دیگه زیادی داره خودش رو خراب میکنه.
      فقطم حرف میزنه اگه چیزی داشت صد بار تا الان رو کرده بود

    • محمدحسین

      اره دزد باید باشی و خائن که نابودت نکنه،اما اگع دنبال حق خودت و مردم باشی میشه جنون

    • بدون نام

      قطعا علی کریمی و امثال او را نابود میکنند...

    • استقلال

      علی کریمی اسطوره فوتبال ایرانه فقط متعلق به پرسپولیس نیست من استقلالیم ولی مگر میتونم ایرانی نباشم قطعا علی کریمی را دوست دارم چون سالها با کریمی تو رده ملی سرمون رو بالا گرفتیم کریمی بزرگ مرد فوتبال ایران دوست داریم.وقتی کریمی حق میگه دیگه چه دلیلی داره من بخاطر تعصب رنگها حق رو کنار بزارم

    • بدون نام

      من که نفهمیدم دعوا سر چیه ولی این ویدیو که در این سایت ازش گذاشتید خیلی ترسناک بود چشمهاش رو شبیه قاتلهای ترسناک روان پریش هی گشاد می کرد :)))

    • بدون نام

      برترین ها در مقابل علی کریمی جبهه نگیر! و خودت رو خراب نکن!

      علی کریمی هرچی گفته درست گفته

    • بدون نام

      آقای علی کریمی با این مافیای فوتبال ایران نمیتوانی یک نفره مشکلی رو حل کنی! پس بهتر است آرام باشی و کار خودت رو روز به روز در فوتبال، اگر میخواهی باشی، ترقی بدهی. حرف بزن و از حق خودت دفاع کن و اعصابت رو آرام بکن. مثل علی دایی عمل بکن! امیدواریم که این مافیای فوتبال ایران، هر چه زودتر از بین برود! این فوتبال ایران حرفه ای نیست چون درآمدی ندارد، حق پخش ندارد و سایر چیزها هم ندارد و شما می آیی به خاطر این فوتبالی که هیچی ندارد! حرص میخوری و اعصاب خودت رو خورد میکنی! چون فایده ای ندارد!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امثال شماها هی باج دادید که این وضعمونه اگه چهل سال دیگه هم بگذره همینطور اروم کار خودتون رو میکنید کاری هم به واقعیتها ندارید و چشم رو همه جی میبندید (برترینها لطفا این نظرم رو هم سانسور کن)

    • پرسپولیسی

      متاسفانه باید بگم با حرفات کاملا موافقم ..استقلالی

    • A...j

      کریمی حق میگه اینایه مشت دزدن که فقط به فکرجیب خودشونن چطورقطرمیتونه عربستان را وادرکنه که باید بازیها رفت وبرگشت هرتیمی توزمین خودش باشه اماماباید بریم عمان لعنت به این دزدهای بی عرضه

    • سکوتم از رضایت نیست

      درود بر علی کریمی و همه ازاد اندیشان و ازادی خواهان.متاسفم برا دزدان و دار و دستشون که ابرو مملکت و بردن

    • ایملن

      من به عنوان یه تاجی علی کریمی رو دوست دارم ولی خودش رو داره خراب میکنه میتونه حرفهاش رو یه جوری با سیاست بزنه که اینها بهانه نداشته باشن که علی کریمی رو خراب کنن ...

    • بدون نام

      بنظر منکه خیلی بی ادبه

    • بدون نام

      جنون امسال جنابعالی دارن .جیره خور بدبخت

    • محمد

      هميشه أدم اكه باشه حرف گنده ترازهیکلش نزنه اینتورحق گرفتن نیس این جنونس بعظیهاهم شاخش میکنددیکه بتر

    • بدون نام

      علی کریمی را نمی شود خرید چون قیمت ندارد ! درود بر علی کریمی.

    • امير

      هيچوقت از اخلاق و واكنشهاي آقاي علي كريمي خوشم نيومده. كنترلي روي اعصابش نداره. اين غيرت و دلسوزي نيست آقاي كريمي.
      ميگن اگه ميخواي چيزي رو خراب كني، ازش بد دفاع كن.
      حال و روز كريمي همينه. فكر ميكنه چون فساد و دلالي فوتبال رو لمس كرده ميتونه با داد و بيداد و توهين به همه اونو بشوره و دور بندازه.
      موفقيت ها و تلاش هاي مهدوي كيا رو بينيد. عابدزاده رو ببينيد. نكونام رو ببينيد. حتي با چند پله فاصله آقاي علي دايي. اينها منش متواضعانه و اخلاق مداري دارند.
      آقاي كريمي لطفا دست بر داريد

    • peyman

      لطفا این نویسنده دیگه مطلب ننویسد محبوبیت سایت شما از دست میره فقط چرت و پرت گفت

    • سنا

      معلومه لنگی هستی با نام استقلال برو گمشو دمامه دروغگوی کثیف لنگی پست نامرد تارو زن خائن

    • بدون نام

      آقای نویسنده متن قلمو بشکن چون مخالف دلسوز ها وموافق خائنین ورزش می‌نویسی چقدر گرفتی ؟

    • بدون نام

      نه جنون نیست حرف حق ...

    • بدون نام

      کریمی کم تجربه هست کم کم عادت میکنه به سکوت کردن

    • بدون نام

      کریمی ازخود راضی همیشه ناراحت.
      قد بی منطق وخودشیفته.

    • امین

      این مرد مهرسوخته می خواد با این کارها خودش را مطرح کنه

    • بدون نام

      علی کریمی حقیقت را کفته فدراسیون پر شده از ادمهای فاسد

    • اصغر

      من خودایتقلالی هسنم ولی درود می فرستم به غیرت وشجاعت اقای علی کریمی که پشت پرده ها رافاش می کند

    • بدون نام

      باز هم بازنشر مزخرفات عبدلي

    • بدون نام

      ادامه نظرم اینم اضافه کنم که:
      کی میدونه چرا کامران نجف زاده را منتقلش کردند امریکا؟

    • بدون نام

      درود بر اقای کریمی

    • عدالت

      زنده باد آقای کریمی بالاخره یکی باید حرف حق بزنه چرا تاج نمیاد جواب بده

    • باورکن

      شماهاچقدربدبختیدکه‌حرف‌حق‌حرف‌حق‌میکنین.حرف‌حق‌گفتن‌حساب‌وکتاب‌داره،کیه‌که‌ازمافیای‌فوتبال‌بیخبرباشه،حرف‌حق‌روامثال‌مسعودشجاعی‌‌هازدن‌که‌چوبشوهم‌متاسفانه‌خوردن‌ولی‌این‌باباسوادوشخصیتش‌روبااینگونه‌های‌وهوی‌الکی‌نشون‌میده‌وقصدبالابردن‌فالووراشوداره‌که‌چهارنفربچه‌کم‌سن‌وسالن‌که‌بافحاشی‌به‌این‌واون‌میخوان‌ابرازوجودکنن‌ولاغیر!!!

    • فرزند شهید

      درود بر علی کریمی اسطوره فوتبال ایران _ ما حامی علی کریمی هستیم چرا به مدیران انتقادهای علی کریمی برخورده چون حرف حق تلخه

    • بدون نام

      نویسنده عوضی زرنزن

    • میلاد

      اولا که نبوغ دیمی واژه صحیحی نیست و علی کریمی هم ادم کمی نیست و نبوده که این واژه رو برترینها بهشون نسبت داده بهتره لحن گزارشهاتون رو هم درست کنید و اگه به عمد چنین نوشته ای گزارش شده از طرف نویسنده، باید دلیل قانع کننده برای این حرف اورده بشه. در ثانی مردم خودشون اگاهن و نیازی به اینکه کسی بخواد سیاه نمایی کنه یا عوام فریبی کنه هم ندارن پس برادر یا خواهر نویسنده اگه لحن و طرز خبرگزاری برترینها (کپی کردن خبرها از سایتهای دیگه، یا نشر اینگونه گزارشها به این سبک نگارش) هم به همین صورت بمونه شما هم بدونید با این لحن بازدید کننده ای براتون نمیمونه پس شما هم هم برترینها این هنر نویسندگی و اداره یک خبرگزاری رو تبدیل به ی سیستم هنری کن. و شمایی که صحبت از دمده و مستعمل میزنی بدون که سانسور کردن نظرات بازدیدکننده ها هم از طرف پایگاهی که مرتب دم از روشنفکری و ازادی بیان میزنه کارش مصداق عمل دمده و مستعملی هست که داخل ایران مستعمله (بارها نظرات خود منو سانسور کرده اید و اپلود کردید اما اینبار اسکرین شات میگیرم و اگه کاملشو نذاشتید یا کلا نگذاشتید توی فضای مجازی به اشتراک میذارم تا متوجه بشید که مردم هم اونقدر دست بسته نیستن) در نهایت اگه مدیری هم بهش انتقاد میشه یا باید بپذیره یا اگر نمیپذیره دلیل قانع کننده برای تکذیب یا رفع انتقاد داشته باشه. و اینکه طرفداران فوتبال جدای از هرگونه رنگ قرمز و ابی یا ابی و قرمز و زرد و سبز و ............ طرفدار حرف حقن و امثال کریمی ها تحت فشار گذاشته نمیشن از طرف مردم.

    • بدون نام

      راست میگه

    • بدون نام

      علی كریمی هیچ نیازی به جو سازی برای شهرت نداره چون محبوبیت جهانی داره و بی نهایت عزیز دل ما ایرانی هاست. پس ....

    • maasih

      ...
      تو کشور ما هر مسیری که به سمت درستی بره رو خراب میکنن
      ولی من تو سی ساله زندگیم فهمیدم هر کس رو خراب کردن بخاطر صاف بودنش بوده اقای کریمی افتخار فوتباله زشته ندونسته از پشت پرده ها حمله کنید بهش ،

    • بدون نام

      متنی که برترینها نوشته معلومه با زور پول بهش دیکته شده وکلمه به کلمه‌رو خوندن واون نوشته دوم اینکه ‌علی کریمی برخلاف امواج حرکت نمیکنه که بخواد از دور خارج بشه ایشون موافق امواج که همون مردم هستن دارن حرکت میکنن شماییکه پول میگیری مطلب بنویسی میدونی یک تیمی که در بحران باشه ومربی مثل علی کریمی اسطوره فوتبال ایران که متکی به رنگ خاصی نیست چون متعلق به همه مردم هست وازش توقع میره تیم رو از بحران خارج کنه ودرمقابل استقلال خوزستان بازندش میکنن وهمه میدونن به عمد بازندش کردن شما جای کریمی بودین درانتهای جدول ود منطقه سقوط که حقش برد بوده واین سه امتیاز تیمش رو از بحران خارج میکرد بنظرشما بازهم عصبی میشد ورفتارهای غیر عرف از او میدیدیم وقتی رییس فدراسیون وکمیته داوران وناظربازی همه دزدی میکنن که علی کریمی رو محو کنن چون بودن کریمی رو خطر جدی برای بقاشون میدونن دیگه کریمی باید چکارکنه بنظرمن کارش درسته وموافق امواج هست چون هیچ موقع روبروی مردم نمی ایستد والان که بخاطر اینکه میدونه باهاش لج کردن استعفا کرده ومیگه بخاطر لج بامن سپیدرود متضرر میشه ومن اینو نمیخوام حالا گذشته از پذیرفتن ویا عدم پذیرفتن استعفا ایشون تصمیم به مقابله با فساد درفوتبال که شامل عادل تاج وساکت وعده ای که در میانه راه دستشان رو میشه گرفته ومن به نظرش احترام میزارم این کشور اسلامی شعارش اینه که مقابل ظلم وستم سکوت نکن واگرسکوت کردی به همه جامعه خیانت کردی علی کریمی باسابقه ای که از ایشون درخصوص فوتبال وعملکردش ورفتارش درمقابل تبعیض وظلم سراغ داریم من غیراز این انتظار ندارم چرا یک برنامه زنده وعلنی نمیزارن تا درمقابل بقول خودشون تهمتهایی که کریمی به اونا میزنه چرا نمیان وبا مدارک محکمه پسند ودرست ودستکاری نشده ومکتوب از خودشون در مقابل حمله هایی که کریمی میکنه از خودشون دفاع کنن وتبرئه بشن واونوقت این نوشته شما هم ما قبول میکنیم که کریمی طغیان کرده درغیر اینصورت معلوم میشه شما که متنو نوشتید وعادل وتاج وساکت دچار جنون گاوی شدید بی ادب بی تربیت این لحن یک نویسنده نیست اگرهم باشه متعلق به یک نویسنده رشوه بگیر فدراسیونه

    • بی نام

      هرچی بودجه ک هست تاج وبقیه حیف ومال میکنن بعداینقد شجاع نیستن بیان بااقای کریمی کنفرانس بزارن اگه حلیه ای ندارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج