۶۷۴۶۱۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انتقاد ایجنت سانچس از مقامات قضایی اسپانیا

ایجنت الکسیس سانچس، ستاره منچستریونایتد، شایعه احتمال زندانی شدن مهاجم شیلیایی را به علت فرار مالیارتی رد کرد و مدعی شد که سیستم قضاوت در اسپانیا در مورد بازیکنان خارجی ناعادلانه است.

ورزش سه: ایجنت الکسیس سانچس، ستاره منچستریونایتد، شایعه احتمال زندانی شدن مهاجم شیلیایی را به علت فرار مالیارتی رد کرد و مدعی شد که سیستم قضاوت در اسپانیا در مورد بازیکنان خارجی ناعادلانه است.

سانچس که به یک میلیون یورو فرار مالیاتی متهم شده، به 16 ماه حبس به خاطر این فرار مالیاتی محکوم شده است. این محکومیت متعلق با سال‌های 2012 و 2013 است که سانچس در مجموع ، 1 میلیون یورو فرار مالیاتی داشت. حال سانچس نیز با شرایطی مثل مسی و رونالد روبرو است؛ ولی ایجنتش تایید کرد که او راهی زندان نخواهد شد.
انتقاد ایجنت سانچس از مقامات قضایی اسپانیا

او گفت: " وزارت خزانه داری و دیوان عالی اسپانیا، نزدیک به 30 فوتبالیست را در شرایطی مشابه قرار دادند و اتهامی یکسان به همه زده و همه را به محکومیت به زندان تهدید کردند. تقریبا تمام بازیکنان رئال و بارسا در این شرایط هستند، هر چند که باشگاه‌ها فرمول مخصوصی برای پرداخت حقوق بازیکنان دارند که با وزارت خزانه داری اسپانیا هماهنگ شده است. آنها سعی دارند با این کارها فشار را بر بازیکنان بیشتر کنند.
تقریبا بیشتر بازیکنانی که با چنین اتهاماتی روبرو هستند، خارجی اند. در چنین شرایطی و با وجود اینکه سانچس هیچ جرمی مرتکب نشده، باید این اتهامات را قبول کنیم. با توجه به شرایط مسی و رونالدو، به این تصمیم رسیدیم که شرایط را قبول کنیم و به شرایط ادامه داده و سکوتی سیاستمدارانه داشته باشیم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج