adexo3
۶۷۴۷۹۲
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

به خاطر تیم شفر، تاج به دیدار اینفانتینو رفت

یک روزنامه آلمانی از تلاش‌های رئیس فدراسیون فوتبال ایران برای مذاکره با رئیس فیفا برای انتخاب محل بازی خانگی تیم استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا خبرداد.

خبرگزاری فارس: روزنامه دی‌ولت آلمان براساس گزارشات SID و AFP، مقاله‌ای منتشر کرد که به رایزنی‌های رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد انتخاب محل بازی‌های خانگی تیم استقلال تهران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به خاطر عدم حضور در عربستان پرداخته است.

این نشریه در سایت خود عنوان کرد تنش سیاسی ایران و عربستان،‌ بازی‌های تیم استقلال تهران به مربیگری وینفرد شفر در لیگ قهرمانان آسیا را تحت تاثیر قرار داده است.

این رسانه ادامه داد:کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) انتخاب استقلالی‌ها را رد کرد و این بازی در عمان را تاییدکرد.البته خود همین کشور نیز با توجه به وضعیت سیاسی، فشارهای را وارد می‌کند.در واقع تیم تحت امر وینفرید شفر امکان ارائه آلترناتیوهای دیگر را برای این منظور نداشت. به همین دلیل بود که عالی‌ترین مقام فدراسیون فوتبال ایران برای مداخله در این موضوع، راهی زوریخ و فیفا شد.

این رسانه افزود:مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران به زوریخ رفت تا با جیانی اینفانتینو به طور شخصی صحبت کند.دلیل این حضور به خاطر اعتراضی بود که از سمت ایران به خاطر انتخاب محل بازی‌های استقلال و الهلال عربستان مطرح شده بود.با توجه به شرایط پرتنش سیاسی،دو بازی رفت و برگشت در خاک دو کشور انجام نخواهد شد. استقلال به همین خاطر برای بازی خانگی‌ تاریخ ۲۰ فوریه در قطر را برگزید.در حالیکه الهلال دوئل خانگی در تاریخ ۱۶ آوریل را در کویت می‌خواست.

دی‌ولت در پایان عنوان کرد که مسئولیت برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برعهده کنفدراسیون فوتبال قاره است و و باید منتظر بود که آیا فیفا در این زمینه ورود می‌کند یا نه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهزاد آبی

      این حرفها همه یه مشت یاوه گویی بیش نیست تیمهای عربستانی ازترس باختن وبرای اینکه میدانندهیچ شانس بردی برابرتیمهای ایرانی درایران ندارنداین بازی را راه انداختندتاازحذف شدن فرارکنندومتاسفانه مقامات ورزش ماهم خیلی راحت بااین وضعیت کنارامدندوزیربارحرف زوررفتنددرصورتی که نبایداصلا زیربار زورگویهای انها میرفتندحتی اگربه قیمت ازدست دادن این تورنمت میشد

    • مسعود

      مگه این مشکل مربوط به امسال یا کیسه کشا تنهاست؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه پارسال برای لنگ ها هم بود

      • آرش

        صحبت نکن بگم خربین سوری بیاد؟

    • بدون نام

      فاجعه

    • میلاد آبی

      سوء مدیریت موج میزنه مدیران ورزشی باید دسته جمعی استعفا بدند به امید موفقیت استقلال محبوبم"_ارتش سرخ پرسپولیس_ذوب آهن دیار نصف جهان_وتراکتور سازی یاسین آذربایجان_انشاا.همه تیمها رو ببریم پرچم بالاست

    • مونتلا

      با حالی که پرسپولیسی هستم ولی این حق طرف دارن استقلال است که تو آزادی با تیم های عربستانی بازی کنند ننگ به این عربهای که لابی قدرت مندی دارن به جایی اختلاس یکم پول خرج کنید و چهارتا ادم رو بخرید که حق تیم های ایرانی رو پایمال نکنید ای کفاشیان هم همش میخنده و کاری ازش بر نمیاد

    • بدون نام

      عربستان به ریس AFCرشوه میدهد ایران باید رشوه خواری را ثابت کند وشکایت کند به عنوان یک عضو واقای تاج هم که کار کشته رشوه ورشوه خواری هست می تواند عربستان را محکوم کند در غیر این صورت تاج بی عرضه هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج