۶۸۰۴۲۵
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

دین محمدی: باز هم الهلال را می بریم

برتری مقابل نایب قهرمان آسیا آن هم در ورزشگاه بی طرف، حلاوت بسیار بیشتری داشت به خصوص که شخصیت بالای آسیایی استقلال را به معرض نمایش گذاشت.

ورزش سه: سیروس دین محمدی پیشکسوت استقلال و مربی این روزهای شهرداری تبریز با تمجید از نمایش بی نقص بازیکنان در مصاف با الهلال مدعی شد اگر این بازی چند بار دیگر هم تکرار شود باز هم این آبی های پایتخت خواهند بود که برنده زمین را ترک می کنند.

دین محمدی در همین ارتباط گفت: «به دقت این بازی را تماشا کردم و باید بگویم الهلال اصلا حرفی برای گفتن نداشت. استقلال با اعتماد به نفس و شخصیت آسیایی به مراتب بهتر و بالاتر مقابل حریف ایستاد و به آن چه استحقاقش را داشت، رسید و خوشحالم که طرفداران استقلال شادمان شدند»

او ادامه داد: «شک نکنید اگر این دو تیم چند بار دیگر هم با هم بازی کنند استقلال برنده مصاف با الهلال خواهد بود. ما سعودی ها را ۱۰ نفره هم برده بودیم چه برسد که دیشب ۱۱ نفره و با انگیزه و شناخت بهتر بازی کردیم و حتی می توانستیم با تعداد گل های بیشتر نیز برنده بازی باشیم. هیچ وقت یادم نمی رود زمان مرحوم ناصرحجازی ما ۶۰ دقیقه جلوی الهلال ۱۰ نفره بازی کردیم و برنده شدیم و خوب می دانم طعم این برد چه حلاوت و شیرینی دارد».

پیشکسوت سابق استقلال در ادامه تصریح کرد: «الهلال همیشه الهلال است و آنها که اعتقاد دارند این تیم ضعیف تر از فصل قبل است باید به این نکته هم اشاره کنند که زوج خط حمله این تیم در بازی دیشب بیش از ۵۰ میلیارد تومان قیمت داشت پس نمی توان گفت آنها ضعیف بودند بلکه باید اعتراف کرد که استقلال قدرتمندانه و بهتر از حریف ظاهر شد».

دین محمدی در پایان با اشاره به شرایط استقلال در آستانه دربی ۸۶ تصریح کرد: «ببینید استقلال الان با بردن نایب قهرمان فصل پیش آسیا هم اعتماد به نفس بالاتری گرفته هم نوید آینده درخشان تری را داده است. بردی که شخصیت یک تیم در آسیا را نشان می دهد اما واقعا با تجربه ای که از حضور در دربی ها دارم باید بگویم این بازی یک دیدار خاص با شرایط خودش است که نتیجه آن به این عوامل بستگی ندارد. با این وجود خیلی امیدوارم که استقلال شفر در دربی بتواند یک حرکت بزرگ انجام بدهد».

سرمربی شهرداری تبریز که چند روز قبل دربی این شهر را در دسته اول برد تا شرایط تیمش در انتهای جدول را سرو سامان بدهد، در پایان گفت: «خدا را شکر برنده دربی شدیم اما با این وجود هنوز هم اعتقاد دارم فاصله شش امتیازی با منطقه سقوط در جدول دسته اول حاشیه امنیت مناسبی نیست و باید با انگیزه بیشتر در بازی های آینده ظاهر شویم. کارمان را تا الان خوب انجام دادیم اما نیاز داریم بهتر کار کنیم به همین خاطر امروز خود من یک ساعت زودتر در زمین حاضر شدم تا نشان بدهم انگیزه زیادی دارم و بازیکنان تیم باید همین رویه را در پیش بگیرند».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه آقا جون الهلال اون الهلال پارسال نیست بازی برگشت استقلال رو میبرند شک نکن

    • خاسر

      گمان نکنم،شانس که همیشه در خونه ادم نمیزنه، یکبار زد که استقلال به خوبی از ان محافظت کرد.

    • بدون نام

      انتقام خاهرمونه از الریان والحلال گرفتیم انشالا هذفی از السد هم میگیرییم

    • pesar bad

      چقد وطن فروش هستن این لنگیا مزخرف تو اصلا دیدی بازیو ک میگی شانسی برد برگشت الهلال میبره الهلال چکار کرد تو این بازی هیچ غلطی نکرد هیچی

    • بدون نام

      دلم براتون میسوزه خرسپولیسی های بدبخت الهلال قوی تر شده این استقلال بود که تیمه. ...حتماً السد هم قوی تر شده الریان هم ضعیف تر........

    • لنگ کثیف

      عجب پررویید شما چرا یادتون رفته الهلال به عنوان قهرمان عربستان اومده،پارسال که لنگ باهاش بازی داشت به عنوان تیم دوم اومده بود.ضمنأ امسال هم اوله.ولی زیاد حرص و جوش نخورید،سرورتون انتقامتون رو میگیره.لنگیاهیییییییییسسسسسسسسسسس،خریبین میادها!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • سرخ پوش

      این الهلال ۶ بازیکن اصلی همراه نداشت کیسها برگشت دردناک متتظر شما هست کیسها گول خور

    • ی محمدرضا

      کل اگر طبیب میبودی سرخود درمان میکردی شاید یادتون رفته سال قبل شیش تا خوردین حتما باید بهتون یادآوری کرد العین ۶ شیشتقلال۱ یاحق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج