adexo3
۶۸۰۵۷۷
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

وجه تشابه عجیب حریفان آسیایی استقلال

آبی پوشان تهران در حالی دو هفته از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر گذاشته اند که حریفان این تیم وجوه اشتراک قابل توجهی با هم دارند.

خبرگزاری مهر: شاگردان وینفرد شفر در دو هفته ابتدایی از لیگ قهرمانان آسیا با دو تیم از حاشیه خلیج فارس دیدار داشته‌اند. الریان قطر و الهلال عربستان حریفان هفته های اول و دوم استقلال در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا بودند. آبی پوشان ابتدا مقابل الریان به میدان رفتند که با نتیجه ۲-۲ مساوی شدند و سپس مقابل الهلال قرار گرفتند و این تیم را با یک گل مغلوب کردند. اما بازی‌های آبی پوشان در این مسابقات وجوه اشتراک قابل توجهی هم داشت.

اولین شباهت بازی های اول و دوم استقلال در این مسابقات این است که در هر دو بازی تیم‌های حریف به اشتباه دروازه خودی را باز کردند تا شاگردان شفر در هر دو بازی صاحب دو گل باد آورده شوند. نکته جالب هم در این است که هر دو گل به خودی در حالی به ثمر رسید که دو بازیکن خارجی مثل جباروف و تیام روی آنها تاثیر داشته وگل به خودی بازیکنان الریانی و الهلال حاصل ضربات این دو بازیکن خارجی استقلال بود.

وجه اشتراک دیگر این دو بازی برای استقلال این بود که در هر دو بازی حریفان استقلال یک بازیکن خود را از دست داده و دقایقی از بازی را ده نفره به کارشان ادامه دادند.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان با یک گل به پیروزی رسید تا ۴ امتیاز در صدر جدول گروه چهارم مسابقات قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      آثار سوختگی در همه جایه نویسنده دیده میشه...

    • بدون نام

      اگه همین گل به خودیا و اخراجا نبود که اونجام مثل لیگ باس غارنشین میشدن :))))

    • بدون نام

      نویسنده بد جوری سوخته

    • بدون نام

      نویسنده
      ارزش
      بردهای استقلال
      بزرگترازکارهای که دارید انجام می دهید
      واقعا برای شما متاسفم

    • بدون نام

      قدرت تیمی باعث اشتباه حریف میشه که اخراج و گل به خودی نتیجه اون هستند.

    • بدون نام

      میتونن حرفیه

    • حامد

      خداوکیلی استقلال هر دوبازی سربود حقش برد بود اون وقت تو میگی شانسی برده وقتی رودفاع حریف فشار باشه اشتباه میکنه بعد اگه دربازبان الهلال توپو بادست نزده بود گل میشد وضربه سر وریا روندیدی وچند موقعیت دیگه بعد چون پرسپلیس باخته سوختی ومیخواهی برد اس رو شانسی بدونی تا شاید کمی خنک شی توازاون کسایی هستی که ملی نگاه نمیکنی وباباخت جلو عربا خوشحال میشی

    • بدون نام

      خخخخ تابلو که نویسنده لنگیه ده نفره گل باد اورده یهو میگفتی شانسی بردین وسلام اخه اقای نویسنده عزیزلنگی درسته تیمت سه تا خورد ولی تا تیمی خوب وحسابی حمله نکنه نه گل به خودی صورت میگیره ونه اخراجی میده ان نشونه قدرت یک تیمه اگه دروازه بان هند نمیکرد بجا یک هیچ دو بر صفر میشد بازی نارحت نباش لنشالله لنگ هم صعود میکنه از گروه خودش راستی سرورت تو گروه مرگه که چهار امتیاز گرفته اره جان من گروه شما هم لنگیا ی عزیز گروه مرگ موشه خخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تحلیل پفکی نویسنده کاملا مشخصه. آخه آدم نا حسابی چی بازی استقلال رو دیدی شما؟تعداد پاس بالا و فوتبال هجومی رو ندیدی؟کور بودی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج