اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۸۳۱۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اگر هری کین جام می‌خواهد، تاتنهام را ترک کند

سرمربی سابق تاتنهام عنوان کرد اگر هری کین می‌خواهد قهرمانی به دست بیاورد، بهتر است تاتنهام را ترک کند.

ایسنا: ‌به نقل از گاردین، هری کین در دو سال گذشته توانست عنوان برترین گلزن لیگ جزیره را به دست بیاورد. او در این فصل هم در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد و نشان می‌دهد کاملا آماده است.

آندره ویاش بواش، سرمربی پرتغالی سابق تاتنهام با تمجید از هری کین، گفت‌: هری کین دو، سه فصل گذشته به خوبی نشان داده که چه بازیکن گلزنی است. با این حال او نیاز دارد قهرمانی هم به دست بیاورد، به همین خاطر باید جاه طلبی خودش را حفظ کند و به تیم بزرگ‌تری برود. او اگر می‌خواهد قهرمانی را تجربه کند، باید راهی یک تیم بزرگ شود ولی اگر فقط رکورد شخصی برایش مهم است بهتر است در تاتنهام بماند.

سرمربی پرتغالی که حضور ناموفقی در تاتنهام داشت، در ادامه‌ صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد: بازیکنان بزرگ معمولا عطش زیادی برای کسب جام دارند. تاتنهام در حال‌ حاضر نسبت به چند فصل گذشته بهتر شده است ولی بعید است که بتوان در آینده‌ای نزدیک برای کسب قهرمانی در لیگ یا جام‌های مهم دیگر تلاش کند. من فکر می‌کنم که آینده هری کین بعد از جام جهانی رقم خواهد خورد و او راهی تیم دیگری می‌شود.

تاتنهام باید در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یوونتوس برود. جایی که در بازی رفت برابر این تیم به تساوی ۲ بر ۲ رسیده تا شانس بالایی برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار در تاریخ داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج