۶۸۳۲۳۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بیانی: استقلال و پرسپولیس محتاط خواهند بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به شرایطی که وجود دارد سرخابی ها در دربی با احتیاط بازی می کنند و از باخت هراس دارند.

خبرگزاری مهر: شاهرخ بیانی در خصوص دربی هشتاد و ششم که پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد، گفت: این بازی با تمامی دیدارها تفاوت های فاحشی دارد، هر دو تیم محتاط وارد زمین می شوند و نمی خواهند بازنده این دیدار باشند، بنابراین آنچه که در توان دارند برای این بازی به کار خواهند بست و بازیکنان می دانند که یک لحظه غفلت باعث خواهد شد تا بازی را به حریف واگذار کنند اما در این دیدار تیمی موفق است که از لحاظ روحی و روانی در شرایط بهتری باشد و بازیکنان باتجربه ای داشته باشد که چندین بار در دربی حضور داشته و تجربه این دیدار سخت را داشته اند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که شما در هر دو تیم بازی کرده و دربی را تجربه کرده اید، گفت: یک فصل به خاطر مشکلاتی که به وجود آمد از استقلال به پرسپولیس رفته و برای قرمزپوشان هم گل زنی کردم اما فصل بعد طاقت نیاوردم دوباره به تیم محبوبم بازگشتم و توانستم برای استقلال هم گلزنی کنم و شاید یکی از بازیکنان باتجربه دربی باشم که توانسته ام در دو تیم بازی کرده و شناخت خوبی از این بازی سنگین و پراسترس داشته باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که نتیجه بازی را چطور پیش بینی می کنید، گفت: باید بپذیریم هیچ وقت نمی توان این دیدار را پیش بینی کرد. بارها اتفاق افتاده همه فکر می کردند یکی از این دو تیم که شرایط بهتری در جدول دارد قطعا پیروز خواهد بود اما درست برعکس این موضوع اتفاق افتاد. شاید اگر نخواهیم راه دور برویم، فصل گذشته کسی فکر نمی کرد استقلال بتواند ۳ بر ۲ پرسپولیس را شکست دهد اما با اینکه آبی پوشان در جدول پایین تر از پرسپولیس بودند توانستند این تیم را ۳ بر ۲ شکست داده و کام هواداران پرسپولیس را تلخ کنند.

بیانی در پایان خاطرنشان کرد: نکته مهمتر از خود بازی، حضور هواداران در ورزشگاه است، شاید این حرفها کلیشه ای باشد اما امیدوارم هواداران تنها به تشویق تیم خود بپردازند و از توهین به تیم حریف خودداری کنند، زیرا این کار جذابیت بازی را از بین می برد و واقعا خانواده ها برای آوردن فرزندانشان به ورزشگاه دچار تردید می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج