adexo3
۶۸۶۲۷۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

الوصل، لقمه گلوگیرِ دور برگشت

حریف اماراتی پرسپولیسی ها که در دیدار امروز با دو گل بازی را واگذار کرد با حملات خود در دقایق پایانی نشان داد در دور برگشت رقابت های می تواند تبدیل به لقمه ای گلوگیر برای تیم های حاضر در گروه سوم لیگ قهرمانان شود.

ورزش سه: حریف اماراتی پرسپولیسی ها که در دیدار امروز با دو گل بازی را واگذار کرد با حملات خود در دقایق پایانی نشان داد در دور برگشت رقابت های می تواند تبدیل به لقمه ای گلوگیر برای تیم های حاضر در گروه سوم لیگ قهرمانان شود.

الوصل امارات را می توان یکی از بدشانس ترین تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ دانست چرا که با آغاز بازی های این تیم در مرحله گروهی تعدادی از بازیکنان این تیم به دلیل مصدومیت نتوانستند برای آنها به میدان بروند و این اتفاق مهمترین دلیل این تیم برای سه شکست پیاپی بود.

اما در نیمه دوم و در حالی که به دقایق پایانی نزدیک می شدیم الوصلی ها با خروج از زمین خود توانستند چند حمله خطرناک روی دروازه پرسپولیسی ها تدارک ببینند. حملاتی که اگر با مهربانی داور همراه می شد می توانست یک پنالتی برای آنها به دنبال داشته باشد .

کرنرهای پیاپی تیم اماراتی و ضربات خطرناک آنها به سوی دروازه سرخ ها باعث شد تا بیرانوند حداقل دو سیو به موقع داشته باشد و در حالی که همه زمان بازی را در آرامش گذرانده بود در دقایقی پایانی مجبور به نشان دادن واکنش شود.

الوصلی ها در اولین دیدار خود در دور برگشت رقابت های لیگ باز هم باید با پرسپولیس روبرو شوند. آنها یک هفته پس از شکست در تهران باید در خانه برابر شاگردان برانکو قرار گیرند و به گونه ای که در ۱۰ دقیقه پایانی بازی امروز در میدان حضور داشتند نشان دادند می توانند برای هر سه تیم پرسپولیس و نسف قارشی و السد لقمه ای گلوگیر شوند و حتی معادلات صعود از گروه سوم لیگ قهرمانان را به هم بریزند.

الوصل، لقمه گلوگیرِ دور برگشت

عکس : پیام پارسایی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج