اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۸۶۷۶۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

لینه کر:

جانشینی برای مسی و رونالدو پیدا نخواهد شد

ستاره سابق تیم ملی انگلیس و مجری مشهور فعلی، اعتقاد دارد که رئال و بارسا پس از پایان عصر رونالدو و مسی، کیفیت کنونی را از دست خواهند داد.

ورزش سه: ستاره سابق تیم ملی انگلیس و مجری مشهور فعلی، اعتقاد دارد که رئال و بارسا پس از پایان عصر رونالدو و مسی، کیفیت کنونی را از دست خواهند داد.


در 10 سال گذشته، توپ طلا بین مسی و رونالدو تقسیم شده و هر دو فوق ستاره، تیم های شان را به افتخارات متعددی رسانده اند.

جانشینی برای مسی و رونالدو پیدا نخواهد شد


عصر کنونی، عصر مسی و رونالدو است با این حال هر دو به سال های پایانی فوتبال خود نزدیک می شوند و پس از بازنشستگی، پیش بینی می شود که فوتبال دنیا دچار خلا بزرگی شود.



گری لینه کر در همین رابطه گفت:« تا همین چند سال پیش، فوتبال انگلیس فاصله ای عظیم با تیم های اسپانیایی داشت؛ ولی حالا به لطف تزریق پول و غنای اقتصادی در لیگ جزیره، 5 تیم انگلیسی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حاضر هستند.


با این حال هنوز هم رئال و بارسلونا دارای قدرت و جذبه ای فراتر هستند، چرا که رونالدو و مسی را در اختیار دارند. آنها اعتبار شان در حدی است که هر ستاره ای را می توانند جذب کنند، با این حال نمی توان از نقش مسی و رونالدو در سلطه شان بر فوتبال اروپا گذر کرد.


باعث تاسف است که مسی و رونالدو به سال های پایانی فوتبال خود نزدیک می شوند. درست است که بازنشستگی آنها باعث تقسیم قدرت در فوتبال اروپا می شود، ولی لذت تماشای رقابت این دو بازیکن و بازی های آنها در هر هفته را نمی توان با چیز دیگری عوض کرد. هر دو بازیکن بدون جانشین هستند و بدون تردید، جایگزینی شان در آینده ای نزدیک، غیرممکن خواهد بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج