adexo3
۶۸۷۶۶۴
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

۳ بوقچی زندانی شده استقلال چه کسانی بودند؟

سه بوقچی استقلال با نام‌های مجتبی توکلی، افشار لفظی و رامین همتی پس از دیدار این تیم و العین دستگیر و روانه زندان شدند.

خبر ورزشی: سه بوقچی استقلال با نام‌های مجتبی توکلی، افشار لفظی و رامین همتی پس از دیدار این تیم و العین دستگیر و روانه زندان شدند. باشگاه استقلال اما نسبت به این مسئله اعتراض کرد. از طریق سفارت ایران در ابوظبی پیگیری‌هایی در این زمینه صورت گرفت. پلیس امارات اعلام کرد علت دستگیری بوقچی‌ها استفاده از شیپور و ایجاد سروصدای زیاد در ورزشگاه بوده است. آنها گفتند قبل از بازی به سه بوقچی استقلال در این زمینه هشدارهایی دادند ولی آنها به این هشدارها توجه نکردند. ساعت ۱۳ روز گذشته کاروان استقلال شهر العین را به مقصد دبی ترک کرد. مسئولان اتاق‌های این سه بوقچی را تحویل دادند و وسایل آنها را به تدارکات تیم سپردند. پلیس امارات به مسئولان استقلال و سفارتخانه ایران اعلام کرد تا پیش از پرواز شب گذشته استقلال، این بوقچی‌ها را آزاد می‌کند. آبی‌ها ساعت ۲۲ به وقت محلی دبی را به مقصد تهران ترک کردند و مسئولان استقلال هم برای این سه بوقچی بلیت رزرو کرده بودند تا آنها را همراه خود بازگردانند. قرار بود این اتفاق شب گذشته رخ دهد ولی مسئولان استقلال پیش‌بینی می‌کردند شاید بوقچی‌ها در بازداشتگاه بمانند و نتوانند همراه تیم بازگردند. قرار شد در صورتی که آنها پرواز را از دست دادند، بلیت جدیدی برایشان تهیه شود تا به تهران بازگردند.

استقلالی‌ها از دستگیری بوقچی‌های خود ناراحت بودند و اعتقاد داشتند رفتار مسئولان اماراتی، حرفه‌ای نیست. همواره در ورزشگاه‌های این کشور سروصدای زیادی وجود دارد و با بلندگوهای بزرگ، هواداران و بازیکنان ایرانی را اذیت می‌کنند. به همین دلیل استقلالی‌ها بعد از دستگیری بوقچی‌های خود اعتقاد داشتند این مسئله تنها به خاطر اتفاقاتی است که در زمین بازی افتاد و نتوانستند برنده مسابقه باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      البته فکنم بهشون میگن لیدر نه بوقچی!!!

      پاسخ ها

      • روحانی

        نه داداش
        بوق چی هستن نه بیشتر تو این مملکت چقدر به لقب اهمیت میدن

    • بدون نام

      نویسنده بیشعور لنگی احمق

    • بدون نام

      اقایون ملت شریف ایران بزار راحتتون کنم تا زمانی که فدراسیون بی عرزه باش ما کم میاریم جلو عربا اقا قبول کنیم زورمون نمیرسه به عربا والسلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج